OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště * : Katedra informatiky a počítačů (31400)
Název * : A comprehensive model leading to truly personalised e-learning
Citace : Bradáč, V. A comprehensive model leading to truly personalised e-learning. In: 8th International Conference of Education, Research and Innovation: ICERI1015 Proceedings 2015-11-16 Sevilla. IATED, 2015. s. 6546-6555. ISBN 978-84-608-2657-6.
Podnázev :
Rok * : 2015
Obor * : Využití počítačů, robotika a její aplikace
Počet stran * : 10
Strana od * : 6546
Strana do * : 6555
Forma vydání * : Elektronická verze
Kód ISBN * : 978-84-608-2657-6
Kód ISSN :
Název sborníku * : ICERI1015 Proceedings
Sborník : Mezinárodní
Název nakladatele * : IATED
Místo vydání * : Neuveden
Stát vydání : Sborník vydaný v zahraničí
Název konference : 8th International Conference of Education, Research and Innovation
Místo konání konference * : Sevilla
Datum zahájení konference * :
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce * :
Celosvětová akce
Kód UT WoS :
EID :
Klíčová slova anglicky * :
expert system; e-learning; study object; fuzzy-oriented system; language learning
Popis v původním jazyce * :
A move from static e-learning courses to the creation of courses or paths that are adapted to the needs of students has been the focus of experts for many years. A personalized student e-learning study plan cannot be developed as a single process. Such an activity, in fact, requires a series of subprocesses, which logically follow one another. It concerns the creation of a student model, involving steps such as the identification of what the student knows as well as their study preferences and the identification of their study objectives. This paper deals with a proposal of such a model of creating a personalised study plan for students who study in an e-learning form of studies. In order to create a truly personalised study plan, the authors have proposed such processes that ensure A-Z steps. The proposed model is based on gathering information about the student (M0), analysing such gather information (M1A and M1B), selecting relevant objectives (M2), and creating a study plan itself (M3).
Popis v anglickém jazyce * :
Typ zdroje financování výsledku * : Specifický výzkum
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01: RIV/61988987:17310/15:A1601F60

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}