OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště * : Katedra speciální pedagogiky (45130)
Název * : Kvalitativní kontext determinace sociální exkluze a postojů rodičů ke vzdělávání
Citace : Kaleja, M. a Krahulcová, L. Kvalitativní kontext determinace sociální exkluze a postojů rodičů ke vzdělávání. In: Tradície a inovácie vo výchove a vzdelávaní modernej generácie učiteľov XI.: In Akimjaková, B., Krajčíriková, Ľ. Tradície a inovácie vo výchove a vzdelávaní modernej generácie učiteľov XI. 2015 Levoča. Ružomberok: Katolícka univerzita v Ružomberku, 2015. Katolícka univerzita v Ružomberku, 2015. s. 341-358. ISBN 978-80-561-0243-5.
Podnázev :
Rok * : 2015
Obor * : Pedagogika a školství
Počet stran * : 18
Strana od * : 341
Strana do * : 358
Forma vydání * : Tištená verze
Kód ISBN * : 978-80-561-0243-5
Kód ISSN :
Název sborníku * : In Akimjaková, B., Krajčíriková, Ľ. Tradície a inovácie vo výchove a vzdelávaní modernej generácie učiteľov XI.
Sborník : Mezinárodní
Název nakladatele * : Katolícka univerzita v Ružomberku
Místo vydání * : Ružomberok
Stát vydání : Sborník vydaný v zahraničí
Název konference : Tradície a inovácie vo výchove a vzdelávaní modernej generácie učiteľov XI.
Místo konání konference * : Levoča
Datum zahájení konference * :
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce * :
Evropská akce
Kód UT WoS :
EID :
Klíčová slova anglicky * :
social exclusion, Roma parents, Roma children, education, environment, school
Popis v původním jazyce * :
Příspěvek přináší kvalitativní pohled na sociální vyloučení v kontextu romského etnika žijícího v sociálně vyloučených lokalitách, přičemž se cíleně zaměřuje na postoje rodičů k otázkám vzdělávání. Definuje klíčové faktory vyloučení a poukazuje na jejich významy, a to s cílem pochopit interdisciplinární rámec tohoto fenoménu. Text rovněž prezentuje dílčí empirická šetření o postojích rodičů ke škole, pedagogům, asistentům pedagoga a procesu vzdělávání.
Popis v anglickém jazyce * :
This paper deals with a qualitative view of social exclusion in the context of the Roma ethnic people living in socially excluded localities, focusing on parental attitudes to school education. It also defines the key factors of exclusion and highlights their meaning in order to understand this phenomenon within interdisciplinary framework. The text also presents partial empirical survey on the attitudes of parents towards school, teachers, teacher assistants and learning process.
Typ zdroje financování výsledku * : Specifický výzkum
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01: RIV/61988987:17450/15:A1601F4I

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}