OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra informačních a komunikačních technologií (45080)
Název:
Organizační formy výuky podporované mobilními technologiemi
Citace
JAVORČÍK, T. Organizační formy výuky podporované mobilními technologiemi.
In:
Information and Communication Technology in Education: Ph.D. students? section.
Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, 2015. Ostravská univerzita v Ostravě, 2015. s. 98-113. ISBN 978-80-7464-775-8.
Podnázev
Rok vydání:
2015
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
188
Strana od:
98
Strana do:
113
Forma vydání:
Elektronická verze
Kód ISBN:
978-80-7464-775-8
Kód ISSN:
Název sborníku:
Information and Communication Technology in Education: Ph.D. students? section
Sborník:
Název nakladatele:
Ostravská univerzita v Ostravě
Místo vydání:
Ostrava
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Information and Communication Technology in Education
Místo konání konference:
Rožnov pod Radhoštěm
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Celostátní akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
Key competencies for learning (learning to learn), personal learning environment, mobile devices, tablets.
Popis v původním jazyce:
Příspěvek je zaměřen na rozvíjení klíčové kompetence k učení pomocí osobního vzdělávacího prostředí PLE (Personal Learning Environment), které bude integrováno do výuky přírodovědných předmětů s využitím tabletů nebo jiných mobilních zařízení za účelem osvojení si základních návyků a principů správné organizace souborů, informací a nástrojů (PLE) u žáků základních škol. V příspěvku autor popisuje návrh aplikace a způsob jakým bude do výuky na vybraných základních školách integrována. K měření rozvoje klíčové kompetence k učení bude použit navržený projektivní test a tzv. rubrics scoring. Pilotní ověření navrženého projektivního testu autor popisuje v příspěvku.
Popis v anglickém jazyce:
The paper is focused on developing key competencies for learning (learning to learn) through personalized learning environments PLE (Personal Learning Environment), which will be integrated into science teaching with the use of tablets and other mobile devices. In this paper, the author describes the application design and the way to do the teaching in selected primary schools built. To measure the development of core competencies for learning designed to be used projective test and called. Scoring rubrics. Pilot verification of the projective test, the author describes in the paper.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/15:A1601EV8
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules