OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu nahrát soubor PDF. Tento soubor musí obsahovat text tohoto záznamu (text článku, knihy, atd.). Tento soubor je důležitý pro RIV, protože může být použit jako důkaz existence tohoto záznamu.

Pro nahrání souboru klikněte na tlačítko Browse a vyberte soubor, který chcete nahrát. Nahrávání souboru zahájíte tlačítkem Nahrát soubor.

Maximální velikost souboru PDF je omezena na 100 MB.

Soubor : 

Nahrát soubor
Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete stáhnout PDF soubor přiřazený tomuto záznamu. Pro stažení souboru klikněte níže na název tohoto souboru a bude Vám nabídnuta možnost soubor uložit.

Věnujte prosím pozornost také velikosti PDF souboru. Velké soubory se mohou stahovat delší dobu, pokud máte pomalé internetové připojení.

Název souboru :
Velikost souboru :
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : článek v odborném periodiku (J)
Domácí pracoviště * : Katedra informatiky a počítačů (31400)
Název * : Comparison of Full-Time and Distance Learning
Citace : Fojtík, R. Comparison of Full-Time and Distance Learning. Procedia - Social and Behavioral Sciences. 2015, roč. 2015, č. Volume 182, s. 402-407. ISSN 1877-0428.
Podnázev :
Rok * : 2015
Obor * : Informatika
Kód ISSN * : 1877-0428
Oficiální název periodika * : Procedia - Social and Behavioral Sciences
Stát vydavatele periodika * : Španělské království
Svazek periodika * : Volume 182
Číslo periodika v rámci svazku * : 182
Číslo článku :
Ročník : 2015
Počet stran článku * : 6
Strana od * : 402
Strana do * : 407
Kód UT WoS :
EID :
Poddruh recenzovaného článku : Článek v impaktovaném časopise (Jimp)
Klíčová slova anglicky * :
Distance learning; e-learning; full-time learning; Learning Management System; online course.
Popis v původním jazyce * :
Information and communication technology brings not only new possibilities in human life, but also a new approach to education. Nowadays, it is important for us to make management of information and communication technologies to a higher level in comparison with the past. New computer systems offer new educational resources. One of the preferred forms of study is remote education supported by e-learning. Creating online courses and distance learning leadership, however, is challenging. This paper deals with the quality of distance learning and focus on knowledge gained in distance and blended education of informatics. The author describes the results of practical training using the LMS. He presents and compares the results of students in full-time and distance study of Applied Informatics. The research was conducted using a questionnaire method and a pedagogical experiment.
Popis v anglickém jazyce * :
Information and communication technology brings not only new possibilities in human life, but also a new approach to education. Nowadays, it is important for us to make management of information and communication technologies to a higher level in comparison with the past. New computer systems offer new educational resources. One of the preferred forms of study is remote education supported by e-learning. Creating online courses and distance learning leadership, however, is challenging. This paper deals with the quality of distance learning and focus on knowledge gained in distance and blended education of informatics. The author describes the results of practical training using the LMS. He presents and compares the results of students in full-time and distance study of Applied Informatics. The research was conducted using a questionnaire method and a pedagogical experiment.
Typ zdroje financování výsledku * : Specifický výzkum
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01: RIV/61988987:17310/15:A1601ETS

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}