OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
kapitola v odborné knize (C)
Home Department:
Katedra českého jazyka (25300)
Title:
Prostředky aktualizace a automatizace v reklamním a masmediálním diskurzu
Citace
Srpová, H. Prostředky aktualizace a automatizace v reklamním a masmediálním diskurzu.
In:
Otázky médií dnešní doby.
1. vyd. Ostrava: ANAGRAM, 2015. s. 226-248. ISBN 978-80-7342-282-0.
Subtitle
Publication year:
2015
Obor:
Jazykověda
Form of publication:
Tištená verze
ISBN code:
978-80-7342-282-0
Book title in original language:
Otázky médií dnešní doby
Title of the edition and volume number:
Neuveden
Place of publishing:
Ostrava
Publisher name:
ANAGRAM
Issue reference (issue number):
1:
Published:
v ČR
Author of the source document:
Number of pages:
23
Book page count:
290
Page from:
226
Page to:
248
Book print run:
200
EID:
Key words in English:
commercial discourse; journalistic discourse; linguistic means of expression
Annotation in original language:
Článek se zabývá dvěma dichotomickými procesy: aktualizací a automatizací ve využívání jazykových prostředků v současných masmédiích a reklamě
Annotation in english language:
The article deals with two dichotomic processes: foreboding and automatization of linguistic means of expression in the Czech mass media and commercials
References
Reference
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules