OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
kapitola v odborné knize (C)
Domácí pracoviště:
Katedra českého jazyka (25300)
Název:
Prostředky aktualizace a automatizace v reklamním a masmediálním diskurzu
Citace
Srpová, H. Prostředky aktualizace a automatizace v reklamním a masmediálním diskurzu.
In:
Otázky médií dnešní doby.
1. vyd. Ostrava: ANAGRAM, 2015. s. 226-248. ISBN 978-80-7342-282-0.
Podnázev
Rok vydání:
2015
Obor:
Jazykověda
Forma vydání:
Tištená verze
Kód ISBN:
978-80-7342-282-0
Název knihy v originálním jazyce:
Otázky médií dnešní doby
Název edice a číslo svazku:
Neuveden
Místo vydání:
Ostrava
Název nakladatele:
ANAGRAM
Označení vydání
(číslo vydání):
1:
Vydáno:
v ČR
Autor zdrojového dokumentu:
Počet stran:
23
Počet stran knihy:
290
Strana od:
226
Strana do:
248
Počet výtisků knihy:
200
EID:
Klíčová slova anglicky:
commercial discourse; journalistic discourse; linguistic means of expression
Popis v původním jazyce:
Článek se zabývá dvěma dichotomickými procesy: aktualizací a automatizací ve využívání jazykových prostředků v současných masmédiích a reklamě
Popis v anglickém jazyce:
The article deals with two dichotomic processes: foreboding and automatization of linguistic means of expression in the Czech mass media and commercials
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules