OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
Domácí pracoviště * : Katedra preprimární a primární pedagogiky (45140)
Název * : Dílčí profesní činnosti pedagogického diagnostikování učitelky MŠ
Citace : Hendrychová, S. a Fodorová, K. Dílčí profesní činnosti pedagogického diagnostikování učitelky MŠ. In: III Międzynarodowa konferencja naukowa - Nauczyciel i uczeń w teorii i praktyce pedagogicznej - konteksty zmian. Bielsko-Biała. 2015.
Podnázev :
Rok : 2015
Obor : Pedagogika a školství
Místo konání : Bielsko-Biała
Stát konání akce : Polská republika
Název akce : III Międzynarodowa konferencja naukowa - Nauczyciel i uczeń w teorii i praktyce pedagogicznej - konteksty zmian
Datum od :
Datum do :
Druh prezentace : Přednáška
Instituce :
Klíčová slova anglicky :
the pedagogical diagnostics, the pedagogical diagnostics in kindergartens, a kindergarten teacher, a pre-school child
Popis v původním jazyce :
V příspěvku představujeme pedagogickou diagnostiku, která se v práci učitelky MŠ prolíná všemi jejími činnostmi. Svou pozornost zaměřujeme na učitelku MŠ, kdy v souvislosti se vzrůstajícím počtem odkladů školní docházky dětí a případů, kdy jsou děti vráceny z 1. třídy zpět do MŠ, se domníváme, že vyvstává společenská potřeba se na diagnostické činnosti učitelek MŠ výzkumně zaměřit. Ve výzkumné části představujeme 1. etapu výzkumu, ve kterém zkoumáme, zda a jak jsou učitelkami MŠ realizovány dílčí profesní činnosti pedagogického diagnostikování dětí týkající se uplatňování forem pedagogického diagnostikování, formálního a neformální. Naší snahou je přikládat důraz na odbornost učitelky MŠ, která je odborníkem na diagnostiku individuálních a věkových zvláštností a měla by být i odborníkem na pedagogickou diagnostiku připravenosti dítěte pro zvládání školních nároků.
Popis v anglickém jazyce :
In our contribution we present the pedagogical diagnostics, which mingles with all the activities of a kindergarten teacher in her work. We focus our attention on a kindergarten teacher while, in relation to an increasing number of children?s school attendance postponement and children returned to the kindergarten from the 1st class, we believe that a new social need to focus research on the diagnostic activities of kindergarten teachers has originated. In the research part we present the 1st stage of the research in which we examine whether and how kindergarten teachers perform partial professional activities of the children?s pedagogical diagnostics related to application of the forms of the pedagogical diagnostics, both the formal and informal ones.
Typ zdroje financování výsledku : Projekty CEP/Záměry CEZ
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01:

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}