OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu nahrát soubor PDF. Tento soubor musí obsahovat text tohoto záznamu (text článku, knihy, atd.). Tento soubor je důležitý pro RIV, protože může být použit jako důkaz existence tohoto záznamu.

Pro nahrání souboru klikněte na tlačítko Browse a vyberte soubor, který chcete nahrát. Nahrávání souboru zahájíte tlačítkem Nahrát soubor.

Maximální velikost souboru PDF je omezena na 100 MB.

Soubor : 

Nahrát soubor
Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete stáhnout PDF soubor přiřazený tomuto záznamu. Pro stažení souboru klikněte níže na název tohoto souboru a bude Vám nabídnuta možnost soubor uložit.

Věnujte prosím pozornost také velikosti PDF souboru. Velké soubory se mohou stahovat delší dobu, pokud máte pomalé internetové připojení.

Název souboru :
Velikost souboru :
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : článek v odborném periodiku (J)
Domácí pracoviště * : Katedra informačních a komunikačních technologií (45080)
Název * : ADAPTIVE TESTING IN PRACTICE
Citace : Prextová, T. ADAPTIVE TESTING IN PRACTICE. ICTE Journal. 2015, č. 4, s. 37-49. ISSN 1805-3726.
Podnázev :
Rok * : 2015
Obor * : Informatika
Kód ISSN * : 1805-3726
Oficiální název periodika * : ICTE Journal
Stát vydavatele periodika * : Česká republika
Svazek periodika * : 4
Číslo periodika v rámci svazku * : 2
Číslo článku :
Ročník :
Počet stran článku * : 13
Strana od * : 37
Strana do * : 49
Kód UT WoS :
EID :
Poddruh recenzovaného článku : Článek v neimpaktovaném recenzovaném časopise(Jneimp/Jost)
Klíčová slova anglicky * :
computerized adaptive testing; Barborka 4 LMS; mathematics; experiment; repetition with tutorial mode
Popis v původním jazyce * :
Testing as such is important for diagnostics and evaluation. It is used as feedback by both the pedagogues and the ones being tested. The more a teacher learns from the test results, the better is their chance to correct, clarify, or modify the test itself; i.e. to carry out the changes in their instruction or the education process. The more a student learns from the test, the better is their chance to thoroughly learn and master information, and to clarify problematic issues of a particular curriculum. Moreover, their motivation to further study is growing as they deal with more demanding tasks. Adaptive testing carried out in a suitable LMS offers such possibilities. This paper is aimed at the introduction of basic principles and rules of computerized adaptive testing. Moreover, it provides information about the process and results of computerized adaptive testing, which was experimentally carried out on the sample of 53 ninth-grade pupils at the Porubská elementary school in Ostrava.
Popis v anglickém jazyce * :
Typ zdroje financování výsledku * : Specifický výzkum
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01: RIV/61988987:17450/15:A1601EFY

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}