OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
Domácí pracoviště * : Centrum výzkumu odborného jazyka (25610)
Název * : The Polyphony of a Super-genre: Blogs as a Heteroglossic Element in University Websites
Citace : Tomášková, R. The Polyphony of a Super-genre: Blogs as a Heteroglossic Element in University Websites. In: Creating, Shaping, Signifying 10th Brno International Conference of English, American and Canadian Studies. Brno: FF MU. 2015.
Podnázev :
Rok : 2015
Obor : Jazykověda
Místo konání : Brno
Stát konání akce : Česká republika
Název akce : Creating, Shaping, Signifying 10th Brno International Conference of English, American and Canadian Studies
Datum od :
Datum do :
Druh prezentace : Přednáška
Instituce : FF MU
Klíčová slova anglicky :
multimodality; web genre; blog; university websites; polyphony; heteroglossia
Popis v původním jazyce :
The paper attracts attention to institutional websites, particularly the websites of selected British, North American and Czech universities, and their generic status and characteristics. Drawing upon a multi-faceted analysis of the corpus anchored in Hallidayan Systemic Functional approach, the related, recently developed fields of genre analysis and multimodal discourse analysis, and the Bakhtin?s concept of polyphony in the text, the study focuses on the complexity of the generic structure of the websites, which gives rise to their heteroglossic nature. Students? blogs are presented as a sub-genre of the super-genre of the university websites engaging an array of socially-differentiated voices into primarily monoglossic institutional discourse.
Popis v anglickém jazyce :
The paper attracts attention to institutional websites, particularly the websites of selected British, North American and Czech universities, and their generic status and characteristics. Drawing upon a multi-faceted analysis of the corpus anchored in Hallidayan Systemic Functional approach, the related, recently developed fields of genre analysis and multimodal discourse analysis, and the Bakhtin?s concept of polyphony in the text, the study focuses on the complexity of the generic structure of the websites, which gives rise to their heteroglossic nature. Students? blogs are presented as a sub-genre of the super-genre of the university websites engaging an array of socially-differentiated voices into primarily monoglossic institutional discourse.
Typ zdroje financování výsledku : Operační programy
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01:

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}