OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra speciální pedagogiky (45130)
Název:
Žák povinné školní docházky v diagnostickém ústavu: kvalitativní analýza případů
Citace
Kaleja, M. a Červenková, K. Žák povinné školní docházky v diagnostickém ústavu: kvalitativní analýza případů.
In:
Recenzovaný sborník příspěvků vědecké konference s mezinárodní účastí. Sapere Aude 2015. Koncepty dneška. vol. V.
Hradec Králové: Magnanimitas, 2015. Magnanimitas, 2015. s. 56-65. ISBN 978-80-87952-09-2.
Podnázev
Rok vydání:
2015
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
10
Strana od:
56
Strana do:
65
Forma vydání:
Paměťový nosič
Kód ISBN:
978-80-87952-09-2
Kód ISSN:
Název sborníku:
Recenzovaný sborník příspěvků vědecké konference s mezinárodní účastí. Sapere Aude 2015. Koncepty dneška. vol. V
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Magnanimitas
Místo vydání:
Hradec Králové
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Sapere Aude 2015. Koncepty dneška
Místo konání konference:
Hradec Králové
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
pupil of compulsory school attandance, behavioral problem, conduct disorder, giagnostic institute.
Popis v původním jazyce:
Příspěvek přináší kvalitativní analýzu případů vybraných žáků povinné školní docházky v rámci umístění do diagnostického zařízení. Zaměřuje se na deskripci vstupních, průběžných a výstupních kauzalit etopedického charakteru, kdy dominantním doprovodným jevem je problémové chování, příp. porucha chování dotčených žáků.
Popis v anglickém jazyce:
This paper provides a qualitative analysis of the cases of selected pupils of compulsory school attendance, when they are situated into diagnostic institute. It focuses on the description of input, intermediate and output causalities from the special educational view, when the relevant dominant phenomenon is behavioral problem, and/or conduct disorder.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/15:A1601EC0
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules