OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
Domácí pracoviště * : Katedra speciální pedagogiky (45130)
Název * : Žák povinné školní docházky v diagnostickém ústavu: kvalitativní analýza případů
Citace : Kaleja, M. a Červenková, K. Žák povinné školní docházky v diagnostickém ústavu: kvalitativní analýza případů. In: Sapere Aude 2015. Koncepty dneška.. Hradec Králové: MAGNANIMITAS, Hradec Králové. 2015.
Podnázev :
Rok : 2015
Obor : Pedagogika a školství
Místo konání : Hradec Králové
Stát konání akce : Česká republika
Název akce : Sapere Aude 2015. Koncepty dneška.
Datum od :
Datum do :
Druh prezentace : Přednáška
Instituce : MAGNANIMITAS, Hradec Králové
Klíčová slova anglicky :
pupil of compulsory school attandance, behavioral problem, conduct disorder, giagnostic institute.
Popis v původním jazyce :
Příspěvek přináší kvalitativní analýzu případů vybraných žáků povinné školní docházky v rámci umístění do diagnostického zařízení. Zaměřuje se na deskripci vstupních, průběžných a výstupních kauzalit etopedického charakteru, kdy dominantním doprovodným jevem je problémové chování, příp. porucha chování dotčených žáků.
Popis v anglickém jazyce :
This paper provides a qualitative analysis of the cases of selected pupils of compulsory school attendance, when they are situated into diagnostic institute. It focuses on the description of input, intermediate and output causalities from the special educational view, when the relevant dominant phenomenon is behavioral problem, and/or conduct disorder.
Typ zdroje financování výsledku : Specifický výzkum
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01:

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}