OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
Domácí pracoviště * : Katedra speciální pedagogiky (45130)
Název * : Kontexty sociální exkluze a její determinace na edukaci slovenských romských dětí a žáků
Citace : Kaleja, M. a Varjassy, P. Kontexty sociální exkluze a její determinace na edukaci slovenských romských dětí a žáků. In: Sapere Aude 2015. Koncepty dneška.. Hradec Králové: MAGNANIMITAS, Hradec Králové. 2015.
Podnázev :
Rok : 2015
Obor : Pedagogika a školství
Místo konání : Hradec Králové
Stát konání akce : Česká republika
Název akce : Sapere Aude 2015. Koncepty dneška.
Datum od :
Datum do :
Druh prezentace : Přednáška
Instituce : MAGNANIMITAS, Hradec Králové
Klíčová slova anglicky :
social exclusion, Roma child, Roma pupil, school, family, teacher, empirical research, education, conditions
Popis v původním jazyce :
Příspěvek přináší kvalitativní pohled na sociální vyloučení v kontextu vzdělávací trajektorie slovenských romských dětí a žáků. Popisuje klíčové faktory školní edukace a poukazuje na jejich významy, a to s cílem pochopit interdisciplinární rámec tohoto fenoménu. Text rovněž prezentuje dílčí kvalitativně orientované empirické šetření zahrnující analýzu názorů pedagogických pracovníků k vybraným oblastem vzdělávání.
Popis v anglickém jazyce :
This paper deals with the qualitative view of social exclusion in the context of educational trajectories of Slovak Roma children and pupils. It describes the key factors of school education and highlights their importance, in order to understand this phenomenon. The text also presents partial qualitatively oriented empirical investigation involving the analysis of teachers´ opinions on selected areas of education.
Typ zdroje financování výsledku : Specifický výzkum
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01:

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}