OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
stať ve sborníku (D)
Home Department:
Katedra speciální pedagogiky (45130)
Title:
The CONDITIONS OF INTEGRATED EDUCATION OF PUPILS WITH DISTURBED COMMUNICATION ABILITY
Citace
Zezulková, E. The CONDITIONS OF INTEGRATED EDUCATION OF PUPILS WITH DISTURBED COMMUNICATION ABILITY.
In:
Recenzovaný sborník příspěvků vědecké konference s mezinárodní účastí Sapere Aude 2015.
Hradec Králové: MAGNANIMITAS Assn. International and ECONFERENCE, 2015. MAGNANIMITAS Assn. International and ECONFERENCE, 2015. s. 36-46. ISBN 978-80-87952-09-2.
Subtitle
Publication year:
2015
Obor:
Pedagogika a školství
Number of pages:
10
Page from:
36
Page to:
46
Form of publication:
Elektronická verze
ISBN code:
978-80-87952-09-2
ISSN code:
Proceedings title:
Recenzovaný sborník příspěvků vědecké konference s mezinárodní účastí Sapere Aude 2015
Proceedings:
Mezinárodní
Publisher name:
MAGNANIMITAS Assn. International and ECONFERENCE
Place of publishing:
Hradec Králové
Country of Publication:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
mezinárodní vědecká konference Sapere Aude 2015 kocepty dneška
Místo konání konference:
Hradec Králové
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků:
Evropská akce
WoS code:
EID:
Key words in English:
pupil with disturbed communications ability, integrated education, conditions special education, supportive measures, subject specially pedagogic care, particular educational plan, assistant pedagogue
Annotation in original language:
V základních školách se učitelé setkávají vedle žáků s očekávanou úrovní komunikační kompetence také s žáky, u nichž jsou patrné vážnější nedostatky v jazykových a komunikačních dovednostech. Příspěvek ukazuje kvalitativní pohled na podmínky vzdělávání integrovaných žáků s narušenou komunikační schopností. V textu jsou prezentovány výsledky dílčích výzkumných šetření, monitorujících aplikaci podpůrných opatření v integrovaném vzdělávání.
Annotation in english language:
References
Reference
R01:
RIV/61988987:17450/15:A1601EBF
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules