OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
Domácí pracoviště * : Katedra psychologie (25700)
Název * : Pracovní angažovanost učitelů českých a slovenských gymnázií
Citace : Paulík, K., Mičková, Ph.D., P. Z. a Baranovská, Ph.D., P. A. Pracovní angažovanost učitelů českých a slovenských gymnázií. In: Psychologie práce a organizace - 2015 - Kvalita pracovního života. Praha: Karlova univerzita, Filozofická fakulta. 2015.
Podnázev :
Rok : 2015
Obor : Pedagogika a školství
Místo konání : Praha
Stát konání akce : Česká republika
Název akce : Psychologie práce a organizace - 2015 - Kvalita pracovního života
Datum od :
Datum do :
Druh prezentace : Přednáška
Instituce : Karlova univerzita, Filozofická fakulta
Klíčová slova anglicky :
Teacher, secondary school, work engagement, job satisfaction, work burden
Popis v původním jazyce :
Příspěvek se věnuje míře pracovní angažovanosti a některým jejím psychologickým souvislostem v učitelské profesi, zejména vztahům pracovní angažovanosti s vnímanou pracovní zátěží a životní spokojeností učitelů působících na gymnáziích v České a Slovenské republice. Výzkumu realizovaného na českých a slovenských gymnáziích s využitím dotazníkových metod se zúčastnilo celkem 251 učitelů. Z toho působilo 127 na českých a 124 na slovenských školách. Výsledky naznačují v rámci sledované problematiky pravděpodobnost existence některých shod i rozdílů.
Popis v anglickém jazyce :
The study monitors the level of involvement in work and some psychological context in the teaching profession; we deal mainly with the relationship between involvement in work and perceived workload and life satisfaction. We are monitoring compliance and the difference in the sample of teachers working at secondary schools in the Czech Republic and Slovakia. Working engagement of teachers is associated with its own impressed by the work, enthusiasm, vitality and positive emotions, as well as the active cooperation in solving problems of school and willingness to contribute to the success of the teaching process. Embattled teacher was interested in being useful to his school and his performances are above average despite the demands that are placed on it and the adverse effects that complicate its work. Research that we conducted on the Czech and Slovak secondary schools took part 251 teachers. 127 teachers were from the Czech and from Slovak schools were 124 teachers.
Typ zdroje financování výsledku : Projekty CEP/Záměry CEZ
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01:

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}