OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
>
Publ3 search
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra chemie (31500)
Název:
Bílé zlato
Citace
Trčková, K. Bílé zlato.
In:
Projektové vyučování v přírodovědných předmětech: Projektové vyučování v přírodovědných předmětech 2014-11-06 Praha.
Praha: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2014. s. 64-70. ISBN 978-80-7290-817-2.
Podnázev
Rok vydání:
2014
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
7
Strana od:
64
Strana do:
70
Forma vydání:
Tištená verze
Kód ISBN:
978-80-7290-817-2
Kód ISSN:
Název sborníku:
Projektové vyučování v přírodovědných předmětech
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta
Místo vydání:
Praha
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Projektové vyučování v přírodovědných předmětech
Místo konání konference:
Praha
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
Project-based education, motivation, sugar, preparation phase, implementation phase, evaluation phase.
Popis v původním jazyce:
Projekt ?Bílé zlato? byl zpracován teoreticky a ověřen prakticky na SŠ a VŠ. Žáci byli rozděleni do čtyř skupin. Zpracovávali 4 různé příběhy - Příběh osiva a řepné bulvy, Příběh výroby cukru. Příběh cukru v kuchyni a v laboratoři a Příběh cukru v lidském těle. Výstupem z projektu byla prezentace, poster A2 a vyplněný dotazník. Projektové vyučování připravuje žáky k budoucí profesi a rodinné výchově. Žáci se učí řešit komplexní problémy, vzájemnou toleranci, týmovou spolupráci, odpovědnost, podnikavost a komunikaci.
Popis v anglickém jazyce:
?White gold? project was prepared theoretically and practically in high school and college. Students were divided into four groups. They prepared four different stories - Story of seed and beet root, Story of sugar production, Story of sugar in the kitchen and laboratory and Story of sugar in the human body. Result of project was presentation, A2 format poster and completed questionnaire. Project-based education prepare students for future profession and family education. Students learn to solve complex problems, mutual tolerance, teamwork, responsibility, enterprise and communication.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17310/14:A1801E3E
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules