OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra speciální pedagogiky (45130)
Název:
Kompetence speciálního pedagoga v edukačním procesu dětí a žáků s narušenou komunikační schopností
Citace
Zezulková, E. Kompetence speciálního pedagoga v edukačním procesu dětí a žáků s narušenou komunikační schopností.
In:
Inovácie v teórii a praxi výchovnej a komplexnej rehabilitácie osôb so zdravotným postihnutím.
Bratislava: PdF Univerzity Komenského, 2014. PdF Univerzity Komenského, 2014. s. 334-349. ISBN 978-80-89726-28-8.
Podnázev
Rok vydání:
2014
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
15
Strana od:
334
Strana do:
349
Forma vydání:
Elektronická verze
Kód ISBN:
978-80-89726-28-8
Kód ISSN:
Název sborníku:
Inovácie v teórii a praxi výchovnej a komplexnej rehabilitácie osôb so zdravotným postihnutím
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
PdF Univerzity Komenského
Místo vydání:
Bratislava
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Inovácie v teórii a praxi výchovnej a komplexnej rehabilitácie osôb so zdravotným postihnutím
Místo konání konference:
Bratislava
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
special education teacher, pupil with disturbed communicative ability, logopaedic prevention, diagnosis of special educational needs, logopaedic intervention, supportive measures during education
Popis v původním jazyce:
Příspěvek poukazuje na vybrané kompetence speciálního pedagoga se specializací logopedie - surdopedie s cílem poukázat na nutnost implementace specializovaných odborných činností do výchovně - vzdělávacího procesu. Zaměřuje se logopedickou prevenci v předškolním věku a na začátku povinné školní docházky, diagnostiku speciálních vzdělávacích potřeb a komplexní logopedickou intervenci u integrovaných žáků s narušenou komunikační schopností. Zároveň zdůrazňuje opodstatněnost zakotvení pozice speciálního pedagoga v týmu školního poradenského pracoviště.
Popis v anglickém jazyce:
This paper points to selected competences of special educational teacher specializing in logopaedics - surdopedy with the aim to point to necessity of implementation of specialized professional activities to educational-learning process. It focuses on logopaedic prevention in pre-school age and at the beginning of compulsory school attendance, on diagnosis of special educational needs and complex logopaedic intervention in integrated pupils with disturbed communicative ability. It also emphasizes justifiability of anchoring the position of special educational teacher in the school?s counselling team.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/14:A1501DXN
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules