OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra matematiky s didaktikou (45110)
Název:
Rozvoj učitelských kompetencí
Citace
Zemanová, R. a Jirotková, D. Rozvoj učitelských kompetencí.
In:
Setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol 2014, sborník příspěvků.
Plzeň: Vydavatelský servis, 2014. Vydavatelský servis, 2014. s. 85-93. ISBN 978-80-86843-45-2.
Podnázev
Rok vydání:
2014
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
9
Strana od:
85
Strana do:
93
Forma vydání:
Tištená verze
Kód ISBN:
978-80-86843-45-2
Kód ISSN:
Název sborníku:
Setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol 2014, sborník příspěvků
Sborník:
Národní
Název nakladatele:
Vydavatelský servis
Místo vydání:
Plzeň
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol 2014
Místo konání konference:
Srní na Šumavě
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Celostátní akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
method of combined dialogue, teacher empathy, development of teacher competences
Popis v původním jazyce:
V článku představujeme metodu kombinovaného dialogu, kterou jsme použili pro zkoumání empatie u budoucích učitelů 1. stupně ZŠ do myšlení žáka a jejich citlivosti vůči vyslechnutým názorům jejich kolegů. Výzkum prokázal, že metoda má nejen výzkumný, ale i edukační potenciál a že je velice efektivním nástrojem rozvíjení učitelských kompetencí jako předvídání matematického chování žáka, práce s chybou, vedení objevitelského a reedukačního procesu.
Popis v anglickém jazyce:
This article presents a method of combined dialogue, which has been used by the authors to study the empathy of future first-level primary school teachers for pupils? thinking, and their sensitivity towards received opinions of their colleagues. The research confirmed the method has potential for both research and education, and is an effective tool for developing teachers? competences such as forecasting mathematic behavior of pupils, working with error, leading exploratory and reeducation process.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/14:A1501DSF
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules