OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
kapitola v odborné knize (C)
Domácí pracoviště:
Pedagogická fakulta (45000)
Název:
Inscenace jako východisko k výuce
Citace
Cisovská, H. a Káňová, Ž. Inscenace jako východisko k výuce.
In:
Loutka jako nástroj vzdělávání.
Ostrava: Teatr Ludem, 2014. s. 67-74. ISBN 978-80-260-5861-8.
Podnázev
Rok vydání:
2014
Obor:
Pedagogika a školství
Forma vydání:
Tištená verze
Kód ISBN:
978-80-260-5861-8
Název knihy v originálním jazyce:
Loutka jako nástroj vzdělávání
Název edice a číslo svazku:
Neuveden
Místo vydání:
Ostrava
Název nakladatele:
Teatr Ludem
Označení vydání
(číslo vydání):
:
Vydáno:
v ČR
Autor zdrojového dokumentu:
Počet stran:
8
Počet stran knihy:
125
Strana od:
67
Strana do:
74
Počet výtisků knihy:
EID:
Klíčová slova anglicky:
puppet, education, performance
Popis v původním jazyce:
Kapitola se věnuje divadelnímu umění a jeho místě ve vzdělávání dětí. Popisuje možnosti divadelní inscenace jako podpory vzdělávání. Poskytuje oporu učiteli při práci s divadelní inscenací.
Popis v anglickém jazyce:
Chapter is devoted to the theatrical art and its place in the education of children. It describes the possibilities of theater productions as a training aid. Assists teachers in working with theatrical productions.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/14:A1501DPY
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules