OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : kapitola v odborné knize (C)
Domácí pracoviště * : Katedra pedagogiky a andragogiky (45120)
Název * : Kompetence lektora vzdělávání dospělých očima studentů andragogiky
Citace : Malach, J. a Chmura, M. Kompetence lektora vzdělávání dospělých očima studentů andragogiky. In: Osobnosť lektora vo vzdelávaní dospelých. první. vyd. Univerzita Mateja Bela Banská Bystrica: Belianum, 2014. s. 203-212. ISBN 978-80-557-0801-0.
Podnázev :
Rok * : 2014
Obor * : Pedagogika a školství
Forma vydání * : Tištená verze
Kód ISBN * : 978-80-557-0801-0
Název knihy v originálním jazyce * : Osobnosť lektora vo vzdelávaní dospelých
Název edice a číslo svazku * : Neuveden
Místo vydání * : Univerzita Mateja Bela Banská Bystrica
Název nakladatele * : Belianum
Označení vydání
(číslo vydání) :
první
Vydáno : v zahraničí
Autor zdrojového dokumentu :
Počet stran * : 10
Počet stran knihy * : 520
Strana od * : 203
Strana do * : 212
Počet výtisků knihy * : 150
EID :
Klíčová slova anglicky * :
competences, lecturer, adult education
Popis v původním jazyce * :
Významným faktorem kvality vzdělávání dospělých je lektor. Jeho andragogické a odborné profesní kompetence i osobní vlastnosti rozhodují o dosažení plánovaných výstupů z učení i spokojenosti účastníků. Příspěvek podává zprávu o výsledcích průzkumu realizovaném mezi studenty oboru andragogika na PdF OU v Ostravě, který na základě dvoufázového sběru dat ukazuje, jaký význam přikládají tito studenti jednotlivým kompetencím a osobním vlastnostem lektora a současně jak ze stejného pohledu reflektují současnou vzdělávací praxi. Výsledkem komparace mezi žádoucími vlastnostmi lektorů a jejich reálnými projevy v edukační praxi mohou být aktuální vzdělávací potřeby současných lektorů.
Popis v anglickém jazyce * :
An important factor of the quality of adult education is a lecturer. His/her andragogic and professional competences and personal qualities seem to be key factors when achieving planned learning outcomes as well as a satisfaction of the participants. The paper reports the results of a survey conducted among students of adult education at the Pedagogical Faculty of the University of Ostrava. On the basis of two-phase data collection it shows the importance these students attach to individual competencies and personal qualities of the teacher and at the same time from the same perspective their reflection of a current teaching practice. This comparison between the desirable characteristics of teachers and their real manifestations in educational practice may result in the survey of educational needs of current teachers.
Typ zdroje financování výsledku * : Specifický výzkum
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01: RIV/61988987:17450/14:A1501DMK

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}