OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : kapitola v odborné knize (C)
Domácí pracoviště * : Katedra pedagogiky a andragogiky (45120)
Název * : Kompetence lektora vzdělávání dospělých jako předmět andragogické diagnostiky
Citace : Malach, J. a Chmura, M. Kompetence lektora vzdělávání dospělých jako předmět andragogické diagnostiky. In: Diagnostika a evaluace ve vzdělávání a učení dospělých. 1. vyd. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, 2014. s. 43-63. ISBN 978-80-7464-654-6.
Podnázev :
Rok * : 2014
Obor * : Pedagogika a školství
Forma vydání * : Tištená verze
Kód ISBN * : 978-80-7464-654-6
Název knihy v originálním jazyce * : Diagnostika a evaluace ve vzdělávání a učení dospělých
Název edice a číslo svazku * : Neuveden
Místo vydání * : Ostrava
Název nakladatele * : Ostravská univerzita v Ostravě
Označení vydání
(číslo vydání) :
1.
Vydáno : v ČR
Autor zdrojového dokumentu :
Počet stran * : 20
Počet stran knihy * : 112
Strana od * : 43
Strana do * : 63
Počet výtisků knihy * : 100
EID :
Klíčová slova anglicky * :
competences, lecturer, adult education, quality, standardization
Popis v původním jazyce * :
Významným faktorem kvality vzdělávání dospělých je lektor. Jeho andragogické a odborné profesní kompetence i osobní vlastnosti rozhodují o dosažení plánovaných výstupů z učení i spokojenosti účastníků. Příspěvek podává zprávu o výsledcích průzkumu realizovaném mezi studenty oboru andragogika na PdF OU v Ostravě, který na základě trojfázového sběru dat ukazuje, jaký význam přikládají tito studenti jednotlivým kompetencím a osobním vlastnostem lektora a současně jak ze stejného pohledu reflektují současnou vzdělávací praxi a také sami sebe. Výsledkem komparace mezi žádoucími vlastnostmi lektorů a jejich reálnými projevy v edukační praxi může přispět k diagnostice aktuálních vzdělávacích potřeb současných lektorů.
Popis v anglickém jazyce * :
The paper reports the results of a survey conducted among students of adult education at the Pedagogical Faculty of the University of Ostrava. On the basis of three-phase data collection it shows the importance these students attach to individual competencies and personal qualities of the teacher and at the same time from the same perspective their reflection of a current teaching practice.
Typ zdroje financování výsledku * : Specifický výzkum
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01: RIV/61988987:17450/14:A1501DDY

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}