OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : kapitola v odborné knize (C)
Domácí pracoviště * : Katedra pedagogiky a andragogiky (45120)
Název * : Teoretické otázky hodnocení klíčové kompetence smysl pro iniciativu a podnikavost a výsledky empirického ověřování hodnotícího nástroje
Citace : Malach, J. Teoretické otázky hodnocení klíčové kompetence smysl pro iniciativu a podnikavost a výsledky empirického ověřování hodnotícího nástroje. In: Hodnocení klíčových kompetencí ve školní edukaci. 1. vyd. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, 2014. s. 151-166. ISBN 978-80-7464-655-3.
Podnázev :
Rok * : 2014
Obor * : Pedagogika a školství
Forma vydání * : Tištená verze
Kód ISBN * : 978-80-7464-655-3
Název knihy v originálním jazyce * : Hodnocení klíčových kompetencí ve školní edukaci
Název edice a číslo svazku * : Neuveden
Místo vydání * : Ostrava
Název nakladatele * : Ostravská univerzita v Ostravě
Označení vydání
(číslo vydání) :
1.
Vydáno : v ČR
Autor zdrojového dokumentu :
Počet stran * : 15
Počet stran knihy * : 170
Strana od * : 151
Strana do * : 166
Počet výtisků knihy * : 100
EID :
Klíčová slova anglicky * :
Key competence sense of initiative and entrepreneurship, entrepreneurial intentions, state of development of entrepreneurship, assumptions for business, educational needs, evaluation of instruction
Popis v původním jazyce * :
Kapitola dokládá snahu autora o zhodnocení dosavadních pokusů o hodnocení stavu základních komponent klíčové kompetence smysl pro iniciativu a podnikavost. Usiluje ve vazbě na nové přístupy k definování cílových domén edukace o tvorbu hodnotícího nástroje, který by umožňoval zjistit a) stav zájmu vzdělávaných o budoucí podnikání (entrepreneurial intentions), b)stav rozvoje žáků v jednotlivých doménách cílů kompetence k inovativnosti a podnikavosti, c) stav předpokladů učících se jedinců pro podnikání a odhalit v tomto směru jejich silné a slabé stránky, d) vzdělávací potřeby zájemců o vzdělávání nebo účastníků vzdělávání a konečně e)spokojenost účastníků výchovy k podnikavosti s jejím průběhem (pokud byli jejími účastníky). Text posléze uvádí výsledky ověřování tohoto nástroje na poměrně velkém souboru žáků základních škol a naznačuje cesty jeho optimalizace.
Popis v anglickém jazyce * :
This chapter illustrates the author's effort to evaluate current attempts at the developmental diagnosis of the core components of the key competency aimed at the sense of initiative and entrepreneurship among students. The text then presents the results of the tool's verification within a fairly large group of primary school pupils and suggests several ways of its optimization.
Typ zdroje financování výsledku * : Specifický výzkum
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01: RIV/61988987:17450/14:A1501DDW

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}