OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : kapitola v odborné knize (C)
Domácí pracoviště * : Katedra preprimární a primární pedagogiky (45140)
Název * : Hodnocení klíčových kompetencí v dramatické výchově při práci s textem
Citace : Cisovská, H. a Karaffa, J. Hodnocení klíčových kompetencí v dramatické výchově při práci s textem. In: Hodnocení klíčových kompetencí ve školní edukaci. první. vyd. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, 2014. s. 25-39. ISBN 978-80-7464-655-3.
Podnázev :
Rok * : 2014
Obor * : Pedagogika a školství
Forma vydání * : Tištená verze
Kód ISBN * : 978-80-7464-655-3
Název knihy v originálním jazyce * : Hodnocení klíčových kompetencí ve školní edukaci
Název edice a číslo svazku * : Neuveden
Místo vydání * : Ostrava
Název nakladatele * : Ostravská univerzita v Ostravě
Označení vydání
(číslo vydání) :
první
Vydáno : v ČR
Autor zdrojového dokumentu :
Počet stran * : 14
Počet stran knihy * : 170
Strana od * : 25
Strana do * : 39
Počet výtisků knihy * : 100
EID :
Klíčová slova anglicky * :
drama education, key competencies assessment and evaluation criteria and indicators, evaluation of art objects, work with text
Popis v původním jazyce * :
Článek popisuje možnosti dramatické výchovy při naplňování požadavků na rozvoj klíčových kompetencí v základním vzdělávání a předkládá také návrhy pro jejich hodnocení. Vychází přitom ze závěrů předchozího výzkumu, v němž se tým pedagogů a studentů dané problematice věnoval v rámci Studentské grantové soutěže. Příspěvek obsahuje kromě teoretických východisek také příklad návrhu pro hodnocení plánovaného rozvoje klíčové kompetence personální a sociální. Hodnocení klíčových kompetencí a práce s textem jsou zde východiskem pro plánování podrobnějšího zkoumání během realizace projektu.
Popis v anglickém jazyce * :
The article describes the possibilities of drama education in meeting the requirements for the development of key competencies in basic education and also submit proposals for their evaluation. It is based on the conclusions of previous research in which a team of teachers and students of the issue devoted in the framework Student Grant Competition. Contribution contains in addition to theoretical bases also an example of an assessment for planned development of key competencies personal and social. Assessment of key competencies and working with text are the basis for planning detailed investigation during the implementation of the project.
Typ zdroje financování výsledku * : Specifický výzkum
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01: RIV/61988987:17450/14:A1501D9Y

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}