OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra informačních a komunikačních technologií (45080)
Název:
Koherenční model výuky
Citace
Kapoun, P. Koherenční model výuky.
In:
Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference MMK 2014.
Hradec Králové: Magnanimitas, 2014. Magnanimitas, 2014. s. 2013-2021. ISBN 978-80-87952-07-8.
Podnázev
Rok vydání:
2014
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
8
Strana od:
2013
Strana do:
2021
Forma vydání:
Tištená verze
Kód ISBN:
978-80-87952-07-8
Kód ISSN:
Název sborníku:
Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference MMK 2014
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Magnanimitas
Místo vydání:
Hradec Králové
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Mezinárodní Masarykovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2014
Místo konání konference:
Brno
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
activating teaching methods, coherent model of teaching, contextualization, dynamic semantic network, educational expositions, group classroom forms of teaching, spatial learning strategies, virtual guide
Popis v původním jazyce:
V příspěvku je popsán autorův návrh koherenčního modelu výuky. Základem tohoto modelu jsou prostorové učební strategie, tedy nelineární reprezentace znalostí. Ve výuce podle tohoto modelu jsou používány aktivizující metody výuky a skupinové organizační formy vyučování v autentickém prostředí. Vzdělávacím záměrem při použití koherenčního modelu výuky jsou lepší kontextualizace znalostí a dlouhodobé zapamatování. V současné době je testována výuková aplikace na tabletech, která tento model používá.
Popis v anglickém jazyce:
The article describes the author's proposal of the coherent model of teaching. The basis of this model are the spatial learning strategies, i.e. non-linear representation of knowledge. Activating teaching methods and group classroom forms of teaching in an authentic environment are used. Educational objectives of the coherent model of teaching is better contextualization of knowledge and long-term retention. An educational application on tablets, which uses this model, is tested.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/14:A1501D3E
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules