OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Přírodovědecká fakulta (31000)
Název:
Creation of workbook in physics for pupils of technical fields at secondary vocational schools
Citace
Ličmanová, L., Koníček, L., Mechlová, E. a Kerlínová, V. Creation of workbook in physics for pupils of technical fields at secondary vocational schools.
In:
The International Conference on PhysicsICPE-EPEC 2013 Education Active learning - in a changing world of new technologies.
Charles University in Prague, MATFYZPRESS publisher, Prague, 2014, 2014. s. 972-978. ISBN 978-80-7378-266-5.
Podnázev
Rok vydání:
2014
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
7
Strana od:
972
Strana do:
978
Forma vydání:
Elektronická verze
Kód ISBN:
978-80-7378-266-5
Kód ISSN:
Název sborníku:
The International Conference on PhysicsICPE-EPEC 2013 Education Active learning - in a changing world of new technologies
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Charles University in Prague, MATFYZPRESS publisher, Prague, 2014
Místo vydání:
Neuveden
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
ICPE-EPEC 2013
Místo konání konference:
Praha
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Celosvětová akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
pedagogical research, workbook, technical fields, secondary vocational school
Popis v původním jazyce:
The first version of the Workbook of Physics, Mechanics for the 1st year Secondary Vocational Schools with electro-technical focus, began forming during the school year 2007/2008. First it was focused on explaining the physical concepts and solving physical tasks. On the basis of feedback getting within pre-researches in school years 2008/2009 and 2009/2010, i.e. the results of input and output tests, questionnaires, pedagogical observing and interviews with pupils, it was gradually expanded, innovated and updated. In the school year 2010/2011, when the pedagogical research was carried out at three secondary vocational schools and one grammar school, the Workbook consisted of parts targeted on physical concepts, examples from practice and real life, physical tasks, physical terminology
Popis v anglickém jazyce:
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17310/14:A1501D0E
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules