OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra informačních a komunikačních technologií (45080)
Název:
Adaptivní e-Learning v procesu výuky cizích jazyků
Citace
Kostolányová, K. a Nedbalová, Š. Adaptivní e-Learning v procesu výuky cizích jazyků.
In:
Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2014.
Hradec Králové: Gaudeamus, Hradec Králové, 2014. Gaudeamus, Hradec Králové, 2014. s. 99-101. ISBN 978-80-7435-481-6.
Podnázev
Rok vydání:
2014
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
3
Strana od:
99
Strana do:
101
Forma vydání:
Tištená verze
Kód ISBN:
978-80-7435-481-6
Kód ISSN:
Název sborníku:
Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2014
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Gaudeamus, Hradec Králové
Místo vydání:
Hradec Králové
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
eLearning 2014
Místo konání konference:
Hradec Králové
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
Adaptive e-learning, foreign language teaching, learning styles, sensory preferences
Popis v původním jazyce:
Již řadu let se v moderní pedagogice se běžně používá spojení integrace ICT do vzdělávání. Vhodným používáním ICT ve vzdělávání může být docíleno situace, kdy využívání ICT zlepší proces učení a vyučování. Jedním ze směrů, které se o integraci ICT do vzdělávání snaží je oblast e-learningu, přesněji v dnešní době jeho podoba adaptivního e-learningu. Principem je přizpůsobení klasického e-learningového procesu na míru studujícímu, při podpoře a preferenci kladných studijních návyků a smyslových preferencí. Problematika adaptivního e-learningu je v následujícím příspěvku aplikována na oblast výuky cizích jazyků. V článku jsou popsána základní východiska pro vývoj této teorie, její aplikace na oblast výuky cizích jazyků a seznámení s výzkumem probíhajícím v této oblasti na PdF OU.
Popis v anglickém jazyce:
The term incorporation of ICT into education has been used in modern pedagogy for many years now. The correct use of ICT in education can result in the improvement of the learning and teaching processes. E-learning - or, more precisely, adaptive e-learning - is one of the areas that endeavor to incorporate ICT into education. It is based on a principle of making the classic e-learning process personally tailored for each student by using their correct learning habits and sensory preferences. In this paper, the issue of adaptive e-learning is applied to the area of foreign language teaching. The paper includes basic solutions of the theory, its application to the area of foreign language teaching, and an introduction of the research that is being conducted at the Pedagogical Faculty of the University of Ostrava.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/14:A1501CVN
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules