OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra matematiky s didaktikou (45110)
Název:
Osobnostní pojetí žáka ve výuce elementární aritmetiky
Citace
Zemanová, R. a Váňová, P. Osobnostní pojetí žáka ve výuce elementární aritmetiky.
In:
Pedagogický výzkum: spojnice mezi teorií a praxí, sborník abstraktů z XXII. ročníku konference České asociace pedagogického výzkumu.
Olomouc: Agentura Gevak, s.r.o, 2014. Agentura Gevak, s.r.o, 2014. s. 119-120. ISBN 978-80-86768-91-5.
Podnázev
Rok vydání:
2014
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
2
Strana od:
119
Strana do:
120
Forma vydání:
Tištená verze
Kód ISBN:
978-80-86768-91-5
Kód ISSN:
Název sborníku:
Pedagogický výzkum: spojnice mezi teorií a praxí, sborník abstraktů z XXII. ročníku konference České asociace pedagogického výzkumu
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Agentura Gevak, s.r.o
Místo vydání:
Olomouc
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Pedagogický výzkum: spojnice mezi teorií a praxí
Místo konání konference:
Olomouc
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
cognitive process, isolated models, generic model, text-books for first-level primary school arithmetic, knowledge of teachers of first-level primary school arithmetic
Popis v původním jazyce:
: Cílem našeho výzkumu je ověřit aktuální podmínky pro rozvoj všech fází poznávacího procesu žáka v aritmetice prvního stupně ZŠ, zejména fáze tvorby izolovaných modelů a jejich zobecnění do modelu generického. Zajímá nás nabídka vhodných úloh v učebních materiálech, teoretické znalosti učitele a jeho praktické dovednosti úlohy používat. Práce je součástí výzkumu Katedry matematiky PdF OU, který vedeme spolu s výzkumným týmem prof. Hejného od roku 2012, a výstupem Studentské grantové soutěže 2014.
Popis v anglickém jazyce:
The aim of our research is to examine current conditions for the development of all the phases of the cognitive process of pupils of first-level primary school arithmetic, with the focus on the isolated models creation phase and their generalization into generic model. We focus on the availability of suitable exercises in study aids, on the theoretical knowledge of the teacher and their practical skills in using the exercises. This work is part of a long-term research of the Department of Mathematics at the Pedagogical Faculty of University of Ostrava, carried out since 2012 together with the research team of prof. Hejný and output of the 2014 Student?s Grant Competition.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/14:A1501CTP
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules