OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
Domácí pracoviště * : Katedra preprimární a primární pedagogiky (45140)
Název * : Učební úlohy v českých učebnicích přírodovědy jako prostředek aktivizace žáka
Citace : Šimik, O. Učební úlohy v českých učebnicích přírodovědy jako prostředek aktivizace žáka. In: II Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Poznanie i działanie w edukacji dziecka". Krakow: Uniwersytet Pedagogiczny Kraków, Instytut Pedagogiki Przedszkolnej i Szkolnej. 2014.
Podnázev :
Rok : 2014
Obor : Pedagogika a školství
Místo konání : Krakow
Stát konání akce :
Název akce : II Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Poznanie i działanie w edukacji dziecka"
Datum od :
Datum do :
Druh prezentace : Přednáška
Instituce : Uniwersytet Pedagogiczny Kraków, Instytut Pedagogiki Przedszkolnej i Szkolnej
Klíčová slova anglicky :
elementary science, textbook, learning task, pupil, research
Popis v původním jazyce :
V příspěvku výzkumně reflektujeme učební úlohy, které se vyskytují v současných českých přírodovědných učebnicích z hlediska jejich četnosti a typu. Učební úlohu lze chápat jako příležitost k učení, která aktivizuje žáka ve výuce. Budeme se věnovat zejména následujícím otázkám. Jaké je rozložení jednotlivých typů učebních úloh v rámci dílčích témat? Jak se liší učebnice různých nakladatelství? Které učební úlohy jsou typické pro jednotlivé učebnice a témata?
Popis v anglickém jazyce :
In this paper, we reflect on the research and teaching tasks that are present in modern Czech science textbooks with regard to their frequency and type. Learning tasks can be understood as an opportunity for learning, which activates the pupil in the classroom. We will focus mainly on the following questions. What is the distribution of different types of learning tasks across sub-topics? How different are books of different publishers? Which learning tasks are typical for individual textbooks and topics?
Typ zdroje financování výsledku : Jiné veřejné zdroje
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01:

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}