OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
Domácí pracoviště * : Katedra preprimární a primární pedagogiky (45140)
Název * : Inkluzivní vzdělávání dětí předškolního věku v české mateřské škole
Citace : Burkovičová, R. Inkluzivní vzdělávání dětí předškolního věku v české mateřské škole. In: Vědecká konference s mezinárodní účastí Inkluzivní vzdělávání v globálních a užších kontextech. Pedagogická fakulta OU: Pedagogická fakulta OU. 2014.
Podnázev :
Rok : 2014
Obor : Pedagogika a školství
Místo konání : Pedagogická fakulta OU
Stát konání akce :
Název akce : Vědecká konference s mezinárodní účastí Inkluzivní vzdělávání v globálních a užších kontextech
Datum od :
Datum do :
Druh prezentace : Přednáška
Instituce : Pedagogická fakulta OU
Klíčová slova anglicky :
Children, teacher, children with special educational needs, kindergarten, education.
Popis v původním jazyce :
Oproti vzdělávání běžné populace dětí vyžaduje inkluzívní vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami obvykle některé jiné nebo některé další podmínky v mateřské škole.Učitelka ve třídě mateřské školy úspěšnost inkluzivního vzdělávání nejpodstatněji ovlivňuje. Uvádíme výsledky výzkumu. Cílem bylo zjistit, jaká je situace v ohledu inkluze dětí předškolního věku se speciálními vzdělávacími potřebami v mateřských školách a prozkoumat vztah mezi vzděláním učitelky a jejím obeznámením s inkluzí v teoretické i v praktické rovině.
Popis v anglickém jazyce :
Compared to the general population of children education requires inclusive education of children with special educational needs usually some other, or some next conditions in kindergarten. A teacher affects in class of kindergarten the success of inclusive education a practical level. We present the results of research. The objective was to determine, what situation is in respect of inclusion of preschool children with special educational needs in kindergartens and explore the relationship between education teacher and becoming familiar with its inclusion in both theoretical and practical level.
Typ zdroje financování výsledku : Specifický výzkum
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01:

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}