OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu
*
:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště
*
:
Katedra informačních a komunikačních technologií (45080)
Název
*
:
Diagnostics of student´s characteristics and study materials structure in adaptive language learning instruction
Citace :
Kostolányová, K. a Nedbalová, Š. Diagnostics of student´s characteristics and study materials structure in adaptive language learning instruction.
In:
Information and Communication Technology in Education.
Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, 2014. Ostravská univerzita v Ostravě, 2014. s. 118-127. ISBN 978-80-7464-561-7.
Podnázev :
Rok
*
:
2014
Obor
*
:
Pedagogika a školství
Počet stran
*
:
10
Strana od
*
:
118
Strana do
*
:
127
Forma vydání
*
:
Tištená verze
Kód ISBN
*
:
978-80-7464-561-7
Kód ISSN :
Název sborníku
*
:
Information and Communication Technology in Education
Sborník :
Mezinárodní
Název nakladatele
*
:
Ostravská univerzita v Ostravě
Místo vydání
*
:
Ostrava
Stát vydání :
Sborník vydaný v ČR
Název konference :
ICTE 2014
Místo konání konference
*
:
Rožnov pod Radhoštěm
Datum zahájení konference
*
:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce
*
:
Celosvětová akce
Kód UT WoS :
EID :
Klíčová slova anglicky
*
:
Language learning instruction, electronic learning instruction, personalized learning instruction, sensory modalities, student?s static characteristics, student?s dynamic characteristics, adaptive LMS, adaptive eLearning
Popis v původním jazyce
*
:
The issue of personalized education is gradually shifting from the general area of solution to the specialized areas of solution, one of which is a foreign language instruction. This paper deals with the comparison of input diagnostics of a general subject student and a foreign language student. The second part of the paper introduces the teaching materials structure in adaptive language learning instruction.
Popis v anglickém jazyce
*
:
Typ zdroje financování výsledku
*
:
Specifický výzkum
Seznam projektů :
ID Projektu
Název projektu
Seznam ohlasů :
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/14:A1501BOO
Complementary Content
${title}
${badge}
${loading}