OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra informačních a komunikačních technologií (45080)
Název:
Diagnostics of student´s characteristics and study materials structure in adaptive language learning instruction
Citace
Kostolányová, K. a Nedbalová, Š. Diagnostics of student´s characteristics and study materials structure in adaptive language learning instruction.
In:
Information and Communication Technology in Education.
Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, 2014. Ostravská univerzita v Ostravě, 2014. s. 118-127. ISBN 978-80-7464-561-7.
Podnázev
Rok vydání:
2014
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
10
Strana od:
118
Strana do:
127
Forma vydání:
Tištená verze
Kód ISBN:
978-80-7464-561-7
Kód ISSN:
Název sborníku:
Information and Communication Technology in Education
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Ostravská univerzita v Ostravě
Místo vydání:
Ostrava
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
ICTE 2014
Místo konání konference:
Rožnov pod Radhoštěm
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Celosvětová akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
Language learning instruction, electronic learning instruction, personalized learning instruction, sensory modalities, student?s static characteristics, student?s dynamic characteristics, adaptive LMS, adaptive eLearning
Popis v původním jazyce:
The issue of personalized education is gradually shifting from the general area of solution to the specialized areas of solution, one of which is a foreign language instruction. This paper deals with the comparison of input diagnostics of a general subject student and a foreign language student. The second part of the paper introduces the teaching materials structure in adaptive language learning instruction.
Popis v anglickém jazyce:
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/14:A1501BOO
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules