OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra fyziky (31300)
Název:
Využití kreativních úloh ve výuce molekulové fyziky a termiky na ZŠ
Citace
Remeš, P. Využití kreativních úloh ve výuce molekulové fyziky a termiky na ZŠ.
In:
Studentská vědecká konference 2014.
Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, 2014. Ostravská univerzita v Ostravě, 2014. s. 114-117. ISBN 978-80-7464-359-0.
Podnázev
Rok vydání:
2014
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
4
Strana od:
114
Strana do:
117
Forma vydání:
Paměťový nosič
Kód ISBN:
978-80-7464-359-0
Kód ISSN:
Název sborníku:
Studentská vědecká konference 2014
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Ostravská univerzita v Ostravě
Místo vydání:
Ostrava
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Studentská vědecká konference 2014
Místo konání konference:
Ostrava
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
creativity; divergent tasks; convection; radiation; energy
Popis v původním jazyce:
Článek se zabývá využitím kreativních úloh ve výuce molekulové fyziky a termiky na základní škole. V článku je uvedeno, co to je kreativita a za co ji můžeme ve výuce fyziky považovat. Kreativní divergentní úlohy jsou rozčleněny do šesti kategorií. Jsou navrženy tři divergentní úlohy. V úlohách je také popsáno, jak s nimi mohou žáci pracovat. První úloha žáky seznámí s přeměnou energie záření na vnitřní energii, ve druhé úloze žáci zjistí závislost relativní vlhkosti na teplotě vzduchu a třetí úloha má žáky seznámit s prouděním vzduchu.
Popis v anglickém jazyce:
The article deals with the use of creative tasks in the teaching molecular physics in elementary school. The article explains what creativity is and what it can be considered in physics education. In addition, divergent tasks are divided into six categories. The article designed three divergent. The first task pupils acquainted with the conversion of radiation energy, to internal energy in second task the pupils find the dependence of the relative humidity of the air temperature and the third task is to familiarize pupils with the air flow.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17310/14:A1501BOL
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules