OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : graduační práce (rigorózní, graduační, habilitační)
Domácí pracoviště * : Katedra speciální pedagogiky (45130)
Název * : Edukace žáků s poruchou autistického spektra v kontextu rozvoje klíčových kompetencí
Citace : Adamus, P. Edukace žáků s poruchou autistického spektra v kontextu rozvoje klíčových kompetencí. 2013.
Podnázev :
Rok : 2013
Obor : Pedagogika a školství
Místo obhajoby : Masarykova univerzita
Datum obhajoby :
Datum uzavření :
Typ graduační práce : Graduační
Počet stran : 262
Instituce :
Klíčová slova anglicky :
Autism Spectrum Disorders, pupil, structured learning method, educational and enlightenment proces, integrative/inclusive education of children/scholars with the autistic spectrum disorder
Popis v původním jazyce :
Disertační práce se zabývá problematikou výchovy a vzdělávání dětí/žáků s poruchou autistického spektra. Teoretická část disertační práce charakterizuje projevy poruch autistického spektra, etiologii, klasifikaci jednotlivých poruch a jejich komplexní diagnostiku. Empirická část disertační práce obsahuje dva výzkumné projekty. První výzkumný projekt je zaměřen na analýzu speciálně pedagogické intervence u dětí s PAS v mateřské škole, základní škole a základní škole speciální se zaměřením na metodu strukturovaného učení, jako základu pro výchovně vzdělávací proces základního vzdělávání ve vzdělávacích zařízeních v Moravskoslezském kraji. Cílem druhého výzkumného projektu je analýza edukačního procesu, metodických postupů ve výuce čtení, psaní, matematiky a speciálně pedagogické intervence u žáků s poruchou autistického spektra v kontextu rozvoje klíčových kompetencí.
Popis v anglickém jazyce :
The dissertation thesis deals with the topic of education and enlightenment of children /students with an autistic spectrum disorder. Theoretical part of the thesis characterizes symptoms of the autistic spectrum disorder, etiology, the classification of the disorders and their complex diagnostics. The first research project focuses on analysis of the special pedagogical intervention applied to the children with the autistic spectrum disorder at kindergartens, elementary schools and at elementary schools with emphasis on structured learning method, as the ground of the educational and enlightenment process in elementary educational institutions of Moravian-Silesian region. The aim of the second research project is to analyze the educational process, the methodology of teaching Reading, Writing and Mathematics, and the special educational interventions for students with the autistic spectrum disorder in context of the key competencies development.
Typ zdroje financování výsledku : Specifický výzkum
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01:

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}