OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu
*
:
kapitola v odborné knize (C)
Domácí pracoviště
*
:
Katedra speciální pedagogiky (45130)
Název
*
:
Analýza přípravy dětí s poruchou autistického spektra na přechod z mateřské školy do základního vzdělávání se zaměřením na metodu strukturovaného učení
Citace :
Adamus, P. Analýza přípravy dětí s poruchou autistického spektra na přechod z mateřské školy do základního vzdělávání se zaměřením na metodu strukturovaného učení.
In:
In Pančocha, K. Perspektivy výzkumu inkluzivního vzdělávání.
1. vyd. Masarykova univerzita: Masarykova univerzita, 2011. s. 24-35. ISBN 978-80-210-5663-3.
Podnázev :
Rok
*
:
2011
Obor
*
:
Pedagogika a školství
Forma vydání
*
:
Tištená verze
Kód ISBN
*
:
978-80-210-5663-3
Název knihy v originálním jazyce
*
:
In Pančocha, K. Perspektivy výzkumu inkluzivního vzdělávání.
Název edice a číslo svazku
*
:
Neuveden
Místo vydání
*
:
Masarykova univerzita
Název nakladatele
*
:
Masarykova univerzita
Označení vydání
(číslo vydání) :
1
Vydáno :
v ČR
Autor zdrojového dokumentu :
Počet stran
*
:
12
Počet stran knihy
*
:
197
Strana od
*
:
24
Strana do
*
:
35
Počet výtisků knihy
*
:
200
EID :
Klíčová slova anglicky
*
:
Autism spectrum disorder, structured learning, integrative education, kindergarten, specialized elementary school, special educational methods
Popis v původním jazyce
*
:
Hlavním cílem realizovaného výzkumného šetření je analyzovat speciálně pedagogickou intervenci u dětí s poruchou autistického spektra v předškolním a základním vzdělávání, se zaměřením na metodu strukturovaného učení jako základ pro výchovně vzdělávací proces základního vzdělávání. Výzkum je realizován v Moravskoslezském kraji.
Popis v anglickém jazyce
*
:
The main objective of the realized research examination is to analyse the specialized pedagogical interposition on children with the autistic spectrum disorder during pre-school and elementary education, with an emphasis on the structured learning method as a basis for the learning process of the elementary education. The research is realized in Moravian-Silesian Region.
Typ zdroje financování výsledku
*
:
Jiné veřejné zdroje
Seznam projektů :
ID Projektu
Název projektu
Seznam ohlasů :
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/11:A1501BIQ
Complementary Content
${title}
${badge}
${loading}