OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
kapitola v odborné knize (C)
Home Department:
Katedra speciální pedagogiky (45130)
Title:
Analýza přípravy dětí s poruchou autistického spektra na přechod z mateřské školy do základního vzdělávání se zaměřením na metodu strukturovaného učení
Citace
Adamus, P. Analýza přípravy dětí s poruchou autistického spektra na přechod z mateřské školy do základního vzdělávání se zaměřením na metodu strukturovaného učení.
In:
In Pančocha, K. Perspektivy výzkumu inkluzivního vzdělávání.
1. vyd. Masarykova univerzita: Masarykova univerzita, 2011. s. 24-35. ISBN 978-80-210-5663-3.
Subtitle
Publication year:
2011
Obor:
Pedagogika a školství
Form of publication:
Tištená verze
ISBN code:
978-80-210-5663-3
Book title in original language:
In Pančocha, K. Perspektivy výzkumu inkluzivního vzdělávání.
Title of the edition and volume number:
Neuveden
Place of publishing:
Masarykova univerzita
Publisher name:
Masarykova univerzita
Issue reference (issue number):
1:
Published:
v ČR
Author of the source document:
Number of pages:
12
Book page count:
197
Page from:
24
Page to:
35
Book print run:
200
EID:
Key words in English:
Autism spectrum disorder, structured learning, integrative education, kindergarten, specialized elementary school, special educational methods
Annotation in original language:
Hlavním cílem realizovaného výzkumného šetření je analyzovat speciálně pedagogickou intervenci u dětí s poruchou autistického spektra v předškolním a základním vzdělávání, se zaměřením na metodu strukturovaného učení jako základ pro výchovně vzdělávací proces základního vzdělávání. Výzkum je realizován v Moravskoslezském kraji.
Annotation in english language:
The main objective of the realized research examination is to analyse the specialized pedagogical interposition on children with the autistic spectrum disorder during pre-school and elementary education, with an emphasis on the structured learning method as a basis for the learning process of the elementary education. The research is realized in Moravian-Silesian Region.
References
Reference
R01:
RIV/61988987:17450/11:A1501BIQ
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules