OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
>
Publ3 search
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
kapitola v odborné knize (C)
Domácí pracoviště:
Katedra speciální pedagogiky (45130)
Název:
Analýza přípravy dětí s poruchou autistického spektra na přechod z mateřské školy do základního vzdělávání se zaměřením na metodu strukturovaného učení
Citace
Adamus, P. Analýza přípravy dětí s poruchou autistického spektra na přechod z mateřské školy do základního vzdělávání se zaměřením na metodu strukturovaného učení.
In:
In Pančocha, K. Perspektivy výzkumu inkluzivního vzdělávání.
1. vyd. Masarykova univerzita: Masarykova univerzita, 2011. s. 24-35. ISBN 978-80-210-5663-3.
Podnázev
Rok vydání:
2011
Obor:
Pedagogika a školství
Forma vydání:
Tištená verze
Kód ISBN:
978-80-210-5663-3
Název knihy v originálním jazyce:
In Pančocha, K. Perspektivy výzkumu inkluzivního vzdělávání.
Název edice a číslo svazku:
Neuveden
Místo vydání:
Masarykova univerzita
Název nakladatele:
Masarykova univerzita
Označení vydání
(číslo vydání):
1:
Vydáno:
v ČR
Autor zdrojového dokumentu:
Počet stran:
12
Počet stran knihy:
197
Strana od:
24
Strana do:
35
Počet výtisků knihy:
200
EID:
Klíčová slova anglicky:
Autism spectrum disorder, structured learning, integrative education, kindergarten, specialized elementary school, special educational methods
Popis v původním jazyce:
Hlavním cílem realizovaného výzkumného šetření je analyzovat speciálně pedagogickou intervenci u dětí s poruchou autistického spektra v předškolním a základním vzdělávání, se zaměřením na metodu strukturovaného učení jako základ pro výchovně vzdělávací proces základního vzdělávání. Výzkum je realizován v Moravskoslezském kraji.
Popis v anglickém jazyce:
The main objective of the realized research examination is to analyse the specialized pedagogical interposition on children with the autistic spectrum disorder during pre-school and elementary education, with an emphasis on the structured learning method as a basis for the learning process of the elementary education. The research is realized in Moravian-Silesian Region.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/11:A1501BIQ
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules