OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : kapitola v odborné knize (C)
Domácí pracoviště * : Katedra speciální pedagogiky (45130)
Název * : Analýza přípravy dětí s poruchou autistického spektra na přechod z mateřské školy do základního vzdělávání se zaměřením na metodu strukturovaného učení
Citace : Adamus, P. Analýza přípravy dětí s poruchou autistického spektra na přechod z mateřské školy do základního vzdělávání se zaměřením na metodu strukturovaného učení. In: In Pančocha, K. Perspektivy výzkumu inkluzivního vzdělávání. 1. vyd. Masarykova univerzita: Masarykova univerzita, 2011. s. 24-35. ISBN 978-80-210-5663-3.
Podnázev :
Rok * : 2011
Obor * : Pedagogika a školství
Forma vydání * : Tištená verze
Kód ISBN * : 978-80-210-5663-3
Název knihy v originálním jazyce * : In Pančocha, K. Perspektivy výzkumu inkluzivního vzdělávání.
Název edice a číslo svazku * : Neuveden
Místo vydání * : Masarykova univerzita
Název nakladatele * : Masarykova univerzita
Označení vydání
(číslo vydání) :
1
Vydáno : v ČR
Autor zdrojového dokumentu :
Počet stran * : 12
Počet stran knihy * : 197
Strana od * : 24
Strana do * : 35
Počet výtisků knihy * : 200
EID :
Klíčová slova anglicky * :
Autism spectrum disorder, structured learning, integrative education, kindergarten, specialized elementary school, special educational methods
Popis v původním jazyce * :
Hlavním cílem realizovaného výzkumného šetření je analyzovat speciálně pedagogickou intervenci u dětí s poruchou autistického spektra v předškolním a základním vzdělávání, se zaměřením na metodu strukturovaného učení jako základ pro výchovně vzdělávací proces základního vzdělávání. Výzkum je realizován v Moravskoslezském kraji.
Popis v anglickém jazyce * :
The main objective of the realized research examination is to analyse the specialized pedagogical interposition on children with the autistic spectrum disorder during pre-school and elementary education, with an emphasis on the structured learning method as a basis for the learning process of the elementary education. The research is realized in Moravian-Silesian Region.
Typ zdroje financování výsledku * : Jiné veřejné zdroje
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01: RIV/61988987:17450/11:A1501BIQ

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}