OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště * : Katedra speciální pedagogiky (45130)
Název * : Aplikace metody strukturovaného učení u dětí s poruchou autistického spektra v mateřské škole
Citace : Adamus, P. Aplikace metody strukturovaného učení u dětí s poruchou autistického spektra v mateřské škole. In: in. Franiok, P., Kovářová, R. (eds.) Reflexe současných trendů ve speciální pedgogice. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta, 2011. Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta, 2011. s. 38-47. ISBN 978-80-7368-942-1.
Podnázev :
Rok * : 2011
Obor * : Pedagogika a školství
Počet stran * : 10
Strana od * : 38
Strana do * : 47
Forma vydání * : Tištená verze
Kód ISBN * : 978-80-7368-942-1
Kód ISSN :
Název sborníku * : in. Franiok, P., Kovářová, R. (eds.) Reflexe současných trendů ve speciální pedgogice
Sborník : Mezinárodní
Název nakladatele * : Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta
Místo vydání * : Ostrava
Stát vydání : Sborník vydaný v ČR
Název konference : Reflexe současných trendů ve speciální pedgogice
Místo konání konference * : Ostravská univerzita v Ostravě
Datum zahájení konference * :
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce * :
Evropská akce
Kód UT WoS :
EID :
Klíčová slova anglicky * :
Autism spectrum disorder, structured learning, integrated education, kindergarten, specialized elementary school, educational evaluation profile
Popis v původním jazyce * :
V příspěvku je prezentována metoda strukturovaného učení a její aplikace u dětí s poruchou autistického spektra v mateřské škole. Funkčnost této metody byla dlouhodobě ověřována u dětí s poruchou autistického spektra v mateřské škole a v základní škole speciální. Jednotlivé principy a postupy strukturovaného učení jsou doplněny o kazuistickou studii sledovaného žáka. V příspěvku jsou prezentovány srovnávací grafy edukačně hodnotícího profilu.
Popis v anglickém jazyce * :
The article presents a structured learning method and its application for children with Autism Spectrum Disorder in kindergarten. The functionality of this method was verified on a long-term basis by treating children with Autism Spectrum Disorder at kindergarten and specialized elementary school. The particular principles and procedures are amended with causal study of examined student. The article also presents the comparative graphs of an educational evaluation profile.
Typ zdroje financování výsledku * : Jiné veřejné zdroje
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01: RIV/61988987:17450/11:A1501BII

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}