OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra informačních a komunikačních technologií (45080)
Název:
Creating and Using Educational Video Tutorials in Classes
Citace
Oujezdský, A., Slíva, A. a Brázda, R. Creating and Using Educational Video Tutorials in Classes.
In:
INTED2014.
Valencia, Spain: IATED Academy, 2014. IATED Academy, 2014. s. 7168-7173. ISBN 978-84-616-8412-0.
Podnázev
Rok vydání:
2014
Obor:
Informatika
Počet stran:
6
Strana od:
7168
Strana do:
7173
Forma vydání:
Tištená verze
Kód ISBN:
978-84-616-8412-0
Kód ISSN:
2340-1079
Název sborníku:
INTED2014
Sborník:
Název nakladatele:
IATED Academy
Místo vydání:
Valencia, Spain
Stát vydání:
Sborník vydaný v zahraničí
Název konference:
8th International Technology, Education and Development Conference
Místo konání konference:
Valencia, Spain
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Celosvětová akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
methodology, tutorials, video
Popis v původním jazyce:
This paper deals with a creating of video-educational tutorials in high resolution with the possibility of using of audio comments and subtitles in various languages. These video-educational tutorials are primarily created for students of combined study, but also for international students and students with special needs (e.g. hearing-impaired students etc.) who may select the language or display subtitles in the selected language.
Popis v anglickém jazyce:
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/14:A1501BB2
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules