OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
stať ve sborníku (D)
Home Department:
Katedra speciální pedagogiky (45130)
Title:
Communicative Competence in Children with Mild Mental Disability
Citace
Zezulková, E. Communicative Competence in Children with Mild Mental Disability.
In:
Recenzovaný sborník příspěvků vědecké konference s mezinárodní účastí. Sapere Aude 2014. Pedagogika, psychologie a společnost.
Hradec Králové: MAGNANIMITAS, 2014. MAGNANIMITAS, 2014. s. 42-51. ISBN 978-80-87952-03-0.
Subtitle
Publication year:
2014
Obor:
Pedagogika a školství
Number of pages:
9
Page from:
42
Page to:
51
Form of publication:
Paměťový nosič
ISBN code:
978-80-87952-03-0
ISSN code:
Proceedings title:
Recenzovaný sborník příspěvků vědecké konference s mezinárodní účastí. Sapere Aude 2014. Pedagogika, psychologie a společnost
Proceedings:
Mezinárodní
Publisher name:
MAGNANIMITAS
Place of publishing:
Hradec Králové
Country of Publication:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Sapere Aude 2014. Pedagogika, psychologie a dnešní společnost.
Místo konání konference:
Hradec Králové
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků:
Evropská akce
WoS code:
EID:
Key words in English:
pupil with mild mental disability, key competences, communicative competence, partial abilities, special-pedagogical support, supportive measures, curriculum documents for primary education.
Annotation in original language:
Obsahem přednášky je vymezení základní terminologie a seznámení s výsledky výzkumu zaměřeného na zjištění úrovně diferenciace dílčích způsobilostí žáků ve vybraných oblastech komunikační kompetence, a to ve srovnání s očekávanými výstupy pro předškolní vzdělávání. Na základě analýzy výsledků výzkumného šetření obsahuje text konkrétní návrhy a opatření v rámci speciálně pedagogické podpory pro žáky s lehkým mentálním postižením v primárním vzdělávání.
Annotation in english language:
References
Reference
R01:
RIV/61988987:17450/14:A1501B25
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules