OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra speciální pedagogiky (45130)
Název:
Metodologické dikce výzkumu o vzdělávání romských žáků
Citace
Kaleja, M. Metodologické dikce výzkumu o vzdělávání romských žáků.
In:
Recenzovaný sborník příspěvků vědecké konference s mezinárodní účastí. Sapere Aude 2014. Pedagogika, psychologie a dnešní společnost.
Hradec Králové: MAGNANIMITAS, 2014. MAGNANIMITAS, 2014. s. 105-113. ISBN 978-80-87952-03-0.
Podnázev
Rok vydání:
2014
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
8
Strana od:
105
Strana do:
113
Forma vydání:
Paměťový nosič
Kód ISBN:
978-80-87952-03-0
Kód ISSN:
Název sborníku:
Recenzovaný sborník příspěvků vědecké konference s mezinárodní účastí. Sapere Aude 2014. Pedagogika, psychologie a dnešní společnost
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
MAGNANIMITAS
Místo vydání:
Hradec Králové
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Sapere Aude 2014. Pedagogika, psychologie a dnešní společnost
Místo konání konference:
Hradec Králové
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
research, methodology, pedagogy, special education, Roma pupil.
Popis v původním jazyce:
Prezentovaný text si klade za cíl zdůraznit potřebnou metodologickou erudici ve zkoumání pedagogických a speciálněpedagogických otázek týkajících se vzdělávání (sociálně vyloučených) romských žáků v podmínkách České a Slovenské republiky. Poukazuje na nutnou interdisciplinární provázanost výzkumníků, žádoucí teoretické poznatky z daných oborů a praktickou výzkumnou zkušenost. Poukazuje na některé klíčové atributy procesu vzdělávání, jež se stávají součástí různých výzkumných projektů.
Popis v anglickém jazyce:
The aim of the text is to highlight the main important methodological competence in doing educational researches, especially in the context of (socially excluded) Roma pupils in the Czech and Slovak Republic. The text refers to the necessity of interdisciplinarity. It calls for a deep theoretical knowledge of relevant disciplines and practical research experience.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/14:A1401AXY
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules