OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště * : Katedra matematiky (31100)
Název * : Didactic diagnostics of the educational process concerning basics of mathematics
Citace : Konečná, P. a Ferdiánová, V. Didactic diagnostics of the educational process concerning basics of mathematics. In: 13th Conference of Applied Mathematics Proceedings. Bratislava: Publishing house of STU, 2014. Publishing house of STU, 2014. s. 143-150. ISBN 978-80-227-4140-8.
Podnázev :
Rok * : 2014
Obor * : Obecná matematika
Počet stran * : 426
Strana od * : 143
Strana do * : 150
Forma vydání * : Paměťový nosič
Kód ISBN * : 978-80-227-4140-8
Kód ISSN :
Název sborníku * : 13th Conference of Applied Mathematics Proceedings
Sborník : Mezinárodní
Název nakladatele * : Publishing house of STU
Místo vydání * : Bratislava
Stát vydání : Sborník vydaný v zahraničí
Název konference : APLIMAT 2014
Místo konání konference * : Bratislava
Datum zahájení konference * :
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce * :
Celostátní akce
Kód UT WoS :
EID :
Klíčová slova anglicky * :
didactic diagnostics, tertiary education, mathematics
Popis v původním jazyce * :
Article introduces form, aims and results of the didactic diagnostics of first-grade students' performance in the cognitive field focusing on the basics of mathematics.
Popis v anglickém jazyce * :
Typ zdroje financování výsledku * : Jiné veřejné zdroje
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01: RIV/61988987:17310/14:A1401AIH

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}