OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu nahrát soubor PDF. Tento soubor musí obsahovat text tohoto záznamu (text článku, knihy, atd.). Tento soubor je důležitý pro RIV, protože může být použit jako důkaz existence tohoto záznamu.

Pro nahrání souboru klikněte na tlačítko Browse a vyberte soubor, který chcete nahrát. Nahrávání souboru zahájíte tlačítkem Nahrát soubor.

Maximální velikost souboru PDF je omezena na 100 MB.

Soubor : 

Nahrát soubor
Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete stáhnout PDF soubor přiřazený tomuto záznamu. Pro stažení souboru klikněte níže na název tohoto souboru a bude Vám nabídnuta možnost soubor uložit.

Věnujte prosím pozornost také velikosti PDF souboru. Velké soubory se mohou stahovat delší dobu, pokud máte pomalé internetové připojení.

Název souboru :
Velikost souboru :
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : odborná kniha (B)
Domácí pracoviště * : Katedra sociální práce (20200)
Název * : Kvalita v sociální práci a sociálních službách
Citace : Malík Holasová, V. Kvalita v sociální práci a sociálních službách. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2014. 151 s. ISBN 978-80-247-4315-8.
Podnázev :
Rok * : 2014
Obor * : Ekonomie
Forma vydání * : Tištená verze
Kód ISBN * : 978-80-247-4315-8
Označení vydání
(číslo vydání) :
1
Místo vydání * : Praha
Vydáno : v ČR
Název edice a číslo svazku * : Neuveden
Počet stran * : 151
Počet výtisků knihy * :
Název nakladatele * : Grada Publishing, a.s.
EID :
Klíčová slova anglicky * :
social work, social services, quality, quality of social work and social services, quality management, client, customer, social worker, methods and techniques of quality management, quality standards, ISO standards, TQM, EFQM, evaluation, implementation of quality management, quality manual, importace of quality in social work
Popis v původním jazyce * :
Publikace popisuje základy problematiky kvality v sociální práci a zejména v sociálních službách a seznamuje tak čtenáře s možnými příležitostmi i riziky, které toto téma přináší. V textu jsou vysvětleny základní pojmy (kvalita, kvalita služeb, management kvality) a specifika kvality v sociálních službách. Následně je popsán vývoj tématu kvality v sociální práci v zahraničí i v českém prostředí. Stěžejní část publikace se věnuje metodám a technikám managementu kvality, které pocházejí z tradičně tržní oblasti (ISO normy, TQM, EFQM aj.) a z oblasti sociální práce (supervize, evaluace aj.). Závěr publikace se věnuje postupům při zavádění kvality do organizací sociální práce a identifikaci přínosů i rizik managementu kvality pro organizace sociální práce. Jedinečnost publikace tkví v komplexním pojetí problematiky a specifickém zaměření na kvalitu v oblasti sociální práce a zejména sociálních služeb.
Popis v anglickém jazyce * :
The publication describes the basics of quality in social work and particularly in social services, thus introducing the reader to the potential opportunities and risks which this topic brings along. The text explains the basic notions (quality, quality of services, quality management) and specific features of quality in social services. Subsequently, development of the theme of quality in social work both abroad and in the Czech environment is described. The principal part of the publication deals with methods and techniques of quality management which come from the traditional market field (ISO standards, TQM, EFQM, etc.) and from the field of social work (supervision, evaluation, etc.). The final part of the publication deals with procedures for implementation of quality into social work organizations. The uniqueness of the publication lies in a comprehensive approach to the issue and a specific focus on quality in the field of social work and particularly of social services.
Typ zdroje financování výsledku * : Neveřejné zdroje
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01: RIV/61988987:17200/14:A1401AIC

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}