OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu nahrát soubor PDF. Tento soubor musí obsahovat text tohoto záznamu (text článku, knihy, atd.). Tento soubor je důležitý pro RIV, protože může být použit jako důkaz existence tohoto záznamu.

Pro nahrání souboru klikněte na tlačítko Browse a vyberte soubor, který chcete nahrát. Nahrávání souboru zahájíte tlačítkem Nahrát soubor.

Maximální velikost souboru PDF je omezena na 100 MB.

Soubor : 

Nahrát soubor
Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete stáhnout PDF soubor přiřazený tomuto záznamu. Pro stažení souboru klikněte níže na název tohoto souboru a bude Vám nabídnuta možnost soubor uložit.

Věnujte prosím pozornost také velikosti PDF souboru. Velké soubory se mohou stahovat delší dobu, pokud máte pomalé internetové připojení.

Název souboru :
Velikost souboru :
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : odborná kniha (B)
Domácí pracoviště * : Katedra speciální pedagogiky (45130)
Název * : Rozvoj komunikační kompetence žáků s lehkým mentálním postižením
Citace : Zezulková, E. Rozvoj komunikační kompetence žáků s lehkým mentálním postižením. 1. vyd. Ostrava: OdF OU, 2013. 171 s. ISBN 978-80-7464-395-8.
Podnázev :
Rok * : 2013
Obor * : Pedagogika a školství
Forma vydání * : Tištená verze
Kód ISBN * : 978-80-7464-395-8
Označení vydání
(číslo vydání) :
1.
Místo vydání * : Ostrava
Vydáno : v ČR
Název edice a číslo svazku * : Neuveden
Počet stran * : 171
Počet výtisků knihy * : 200
Název nakladatele * : OdF OU
EID :
Klíčová slova anglicky * :
Communication, pedagogical communication, key competences, mental disability, mental retardation, pupil with special educational needs, pupil with mild mental disability, primary education, ontogenetic development of speech, language levels, language competence, language communication, symptomatic speech disorders, partial capabilities, partial functions of the brain, learning, principles, curricular documents for primary education, phonemic differentiation, auditory memory, auditory attention, auditory speech differentiation, hypothesis, preconditions, risks.
Popis v původním jazyce * :
Obsahem monografie je oblast rozvoje komunikační kompetence žáků s lehkým mentálním postižením v primárním vzdělávání. Nezbytnou podmínkou edukace je znalost specifických věkových a individuálních zvláštností žáků s mentálním postižením, která jsou východiskem definování souboru opatření v rámci systému speciálně pedagogické podpory za účelem plnění vzdělávacích cílů. Monografie se zabývá vymezením základních pojmů, poskytuje přehled aktuálních poznatků o procesu osvojování komunikační kompetence žáků a prezentuje výsledky výzkumu zaměřeného na zjištění úrovně diferenciace dílčích způsobilostí ve vybraných oblastech komunikační kompetence, a to ve srovnání s očekávanými výstupy pro předškolní vzdělávání. Na základě analýzy výsledků výzkumného šetření popisuje konkrétní návrhy a opatření za účelem speciálně pedagogické podpory v procesu edukace.
Popis v anglickém jazyce * :
The topic of the submitted work is the sphere of development of communicative competence in children with mental disability with focus on pupils with mild mental disorder in primary education. The basic starting point of inclusive education is the anthropological perspective, in other words a respect to specific age and individual peculiarities of pupils. Inclusive education as a phase of the process of sociability is one of the means to reach certain level of socialization, which is at the same time to some extent influenced by the ability to communicate with other people, thus the communicative competence.
Typ zdroje financování výsledku * : Institucionální podpora na rozvoj výzkumné organizace
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01: RIV/61988987:17450/13:A1401AHN

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}