OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Přírodovědecká fakulta (31000)
Název:
Početní gramotnost žáků ve výuce chemie
Citace
Trčková, K. Početní gramotnost žáků ve výuce chemie. s. 135-140. ISBN 978-80-223-2582-0.
Podnázev
Rok vydání:
2013
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
6
Strana od:
135
Strana do:
140
Forma vydání:
Paměťový nosič
Kód ISBN:
978-80-223-2582-0
Kód ISSN:
Název sborníku:
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Místo vydání:
Bratislava
Stát vydání:
Sborník vydaný v zahraničí
Název konference:
Aktuálne smerovanie výskumov v dizertačných prácach z didaktiky chémie
Místo konání konference:
Bratislava
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
motivation, numerical examples, chemistry
Popis v původním jazyce:
V příspěvku jsou prezentovány výsledky průzkumu zaměřeného na zjišťování obtížnosti pochopení učiva ze strany žáků. Názory učitelů chemie gymnázií byly vyhodnoceny. Na základě průzkumu byl potvrzen alarmující stav početní gramotnosti žáků, formulován a analyzován problém a zahájeno zpracování disertační práce Motivační příklady. V příspěvku jsou popsány možné návrhy řešení tohoto stavu.
Popis v anglickém jazyce:
The results of survey focused on detection of difficulty of subject understanding are presented in this article. Opinions of chemistry teachers, who teach at grammar schools, were evaluated. Alarming state of numerical literacy of students was confirmed from a survey. This problem was formulated and analyzed. Processing of dissertation Motivation examples was initiated. Possible solutions for this condition are described in this paper.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules