OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Přírodovědecká fakulta (31000)
Název:
Umí žáci aplikovat informace získané v matematice a chemii?
Citace
Solárová, M. a Konečná, P. Umí žáci aplikovat informace získané v matematice a chemii?.
In:
Odborová didaktika - interdisciplinárný dialóg 2013.
Ružomberok: VERBUM, 2013. VERBUM, 2013. s. 68-79. ISBN 978-80-561-0051-6.
Podnázev
Rok vydání:
2013
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
12
Strana od:
68
Strana do:
79
Forma vydání:
Paměťový nosič
Kód ISBN:
978-80-561-0051-6
Kód ISSN:
Název sborníku:
Odborová didaktika - interdisciplinárný dialóg 2013
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
VERBUM
Místo vydání:
Ružomberok
Stát vydání:
Sborník vydaný v zahraničí
Název konference:
Odborová didaktika - interdisciplinárný dialóg 2013
Místo konání konference:
Ružomberok
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
mathematics, chemistry, cognitive learning, application of informations
Popis v původním jazyce:
Podle mezinárodních testů dosahují čeští studenti ve srovnání se studenty jiných zemí OECD průměrných výsledků. Od roku 1995, kdy Česká republika patřila mezi 6 - 7 nejlepších zemí, se výsledky českých "čtvrťáků" a "osmáků" výrazně zhoršily. I když poslední mezinárodní výsledky ukazují mírné zlepšení dovedností našich žáků, stále se naši žáci umisťují na příčkách druhé poloviny pomyslného žebříčku. Jedním z důvodů je také to, že neumí informace, které získají ve vyučovacích hodinách, aplikovat. Příspěvek bude věnován představení výsledků pilotního výzkumu zaměřeného na zjištění úrovně kognitivního učení a míru aplikace získaných informací na konkrétní příklady z praxe z oblasti matematiky a chemie.
Popis v anglickém jazyce:
According to international OECD tests Czech pupils reach to average outcomes. Since 1995 pupil's outcomes have decreased. The reason is a problem with application of gained informations. The paper introduced results of the pilot research aimed on the level of cognitive learninig and the degree of application's abbilities of pupils in mathematics and chemistry
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17310/13:A1401A7T
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules