OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
Domácí pracoviště * : Pedagogická fakulta (45000)
Název * : Potenciál metody MCA v pedagogickém výzkumu
Citace : Richterová, B. Potenciál metody MCA v pedagogickém výzkumu. In: X. ROČNÍK mezinárodní konference studentů doktorských studijních programů v oboru pedagogika s názvem AKTUÁLNÍ PROBLÉMY PEDAGOGIKY VE VÝZKUMECH STUDENTŮ DSP X.. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci. 2013.
Podnázev :
Rok : 2013
Obor : Pedagogika a školství
Místo konání : Olomouc
Stát konání akce : Česká republika
Název akce : X. ROČNÍK mezinárodní konference studentů doktorských studijních programů v oboru pedagogika s názvem AKTUÁLNÍ PROBLÉMY PEDAGOGIKY VE VÝZKUMECH STUDENTŮ DSP X.
Datum od :
Datum do :
Druh prezentace : Přednáška
Instituce : Univerzita Palackého v Olomouci
Klíčová slova anglicky :
phenomenology analysis, MCA, risk behavior, pupil, protective factors
Popis v původním jazyce :
Příspěvek představuje metodu MCA (Meaning constitution analysis) Rogera Sagese, kterou zamýšlí autorka použít v rámci své dizertační práce. Tato metoda filozoficky vychází z čisté fenomenologie Edmunda Husserla. Přestože se jedná o kvalitativní výzkum, nalézáme jako součást metody kvantitativní prvky zpracování dat prostřednictvím softwaru Minerva, které zvyšují přesnost a spolehlivost práce s informacemi. Výzkumy metodou MCA byly realizovány v oblasti psychologie práce a interkulturních výzkumech především ve Švédsku. Své příznivce si postupně nacházejí také v jiných oborech a dalších zemích včetně České republiky. Cílem příspěvku je popsat metodu MCA a její potenciál v rámci pedagogických výzkumů na příkladu vybraného tématu dizertační práce.
Popis v anglickém jazyce :
This paper looks at the MCA method (Meaning Constitution Analysis) developed by Roger Sages. The author of this paper intends to use the MCA Method in her dissertation work. The MCA Method draws upon Edmund Husserl? s pure phenomenology. Although qualitative research methods are used, quantitative research data can be gathered and processed using the software Minerva so as to increase the reliability of findings. The MCA method has been widely used in research studies concerning psychology of work, intercultural studies and in other areas of research mainly in Sweden, but also in other countries including the Czech Republic. The aim of this paper is to describe the MCA Method and its potential use in educational research drawing upon the topic of the author?s dissertation work.
Typ zdroje financování výsledku : Projekty CEP/Záměry CEZ
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01:

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}