OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště * : Katedra pedagogiky a andragogiky (45120)
Název * : Motivační metody pro přírodovědně nadané žáky
Citace : Škrabánková, J. a Schindler, V. Motivační metody pro přírodovědně nadané žáky. In: Motivace nadaných žáků a studentů v matematice a přírodních vědách II.. Brno: MSD Brno, 2013. MSD Brno, 2013. s. 130-141. ISBN 978-80-210-6605-2.
Podnázev :
Rok * : 2013
Obor * : Pedagogika a školství
Počet stran * : 12
Strana od * : 130
Strana do * : 141
Forma vydání * : Elektronická verze
Kód ISBN * : 978-80-210-6605-2
Kód ISSN :
Název sborníku * : Motivace nadaných žáků a studentů v matematice a přírodních vědách II.
Sborník : Národní
Název nakladatele * : MSD Brno
Místo vydání * : Brno
Stát vydání : Sborník vydaný v ČR
Název konference : Motivace nadaných žáků a studentů v matematice a přírodních vědách II.
Místo konání konference * : Masarykova univerzita, Brno
Datum zahájení konference * :
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce * :
Celostátní akce
Kód UT WoS :
EID :
Klíčová slova anglicky * :
Motivation; teaching methods; excursion; gifted students; science
Popis v původním jazyce * :
Tvořivost přírodovědného učitele je základem pro rozvoj nadání jeho žáků. Tato kreativita úzce souvisí s výběrem výukových metod, které nadání rozvíjejí. Cílem našeho příspěvku je najít vazbu mezi kreativitou učitele a konkrétní volbou jím využívaných výukových metod. V příspěvku se budeme také zabývat nadstandardní motivací přírodovědně nadaných žáků. Jednou z možností je pořádání exkurzí do atraktivních míst. My jsme si zvolili exkurzi do CERNu a setkali jsme se s obrovským zájmem přírodovědně nadaných studentů. Tuto zkušenost ve svém příspěvku popisujeme.
Popis v anglickém jazyce * :
Creativity in science teaching is the basis for the development of students´giftedness. The creativity is closely connected to the choice of teaching methods which develop giftedness. The purpose of this study is to find a relation between teacher creativity and specific educational methods for gifted students.In our contribution we will concentrate on extra motivation of students gifted in sciences. One of the possibilities is organizing educational excursions to attractive destinations. We have chosen an excursion to CERN and we have met enormous enthusiasm from the part of students gifted in science. In our contribution we are describing our experience with this kind of excursion.
Typ zdroje financování výsledku * : Neveřejné zdroje
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01: RIV/61988987:17450/13:A14019CL

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}