OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu nahrát soubor PDF. Tento soubor musí obsahovat text tohoto záznamu (text článku, knihy, atd.). Tento soubor je důležitý pro RIV, protože může být použit jako důkaz existence tohoto záznamu.

Pro nahrání souboru klikněte na tlačítko Browse a vyberte soubor, který chcete nahrát. Nahrávání souboru zahájíte tlačítkem Nahrát soubor.

Maximální velikost souboru PDF je omezena na 100 MB.

Soubor : 

Nahrát soubor
Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete stáhnout PDF soubor přiřazený tomuto záznamu. Pro stažení souboru klikněte níže na název tohoto souboru a bude Vám nabídnuta možnost soubor uložit.

Věnujte prosím pozornost také velikosti PDF souboru. Velké soubory se mohou stahovat delší dobu, pokud máte pomalé internetové připojení.

Název souboru :
Velikost souboru :
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : článek v odborném periodiku (J)
Domácí pracoviště * : Katedra psychologie (25700)
Název * : Emočná inteligencia vo vzťahu k situačne-špecifickému zvládaniu
Citace : Baumgartner, F. a Wirtz, Z. Emočná inteligencia vo vzťahu k situačne-špecifickému zvládaniu. -. 2013, roč. 4, č. 4, s. 3-13. ISSN 1805-9023.
Podnázev :
Rok * : 2013
Obor * : Psychologie
Kód ISSN * : 1805-9023
Oficiální název periodika * : -
Stát vydavatele periodika * : Česká republika
Svazek periodika * : 4
Číslo periodika v rámci svazku * : 2
Číslo článku :
Ročník : 4
Počet stran článku * : 11
Strana od * : 3
Strana do * : 13
Kód UT WoS :
EID :
Poddruh recenzovaného článku : Článek v českém neimpaktovaném recenzovaném časopise (Jrec/Jost)
Klíčová slova anglicky * :
emotional intelligence, coping, stressful situations, adolescents
Popis v původním jazyce * :
Predpokladá sa, že emočná inteligencia (EI) ovplyvňuje proces zvládania záťažových situácií smerom k využívaniu efektívnejších postupov. Uskutočnili sme výskum, v ktorom sme zisťovali vzťah emočnej inteligencie a zvládania v konkrétnych situáciách, a to v súbore žiakov 6. a 7. ročníkov ZŠ (125 detí, 72 dievčat a 53 chlapcov). EI bola meraná ako schopnosť pomocou testu STEU (Situačná skúška emočného porozumenia). Coping bol zisťovaný dotazníkom PBSS(Možnosti správania v situáciách záťaže), ktorý obsahuje popis 6 situácií zo školského a rodinného prostredia a 13 variant copingového správania v týchto situáciách. Výsledky poukazujú na to, že vzťah emočnej inteligencie a zvládania je podmienený situačne, teda líši sa v závislosti od obsahu udalostí a nemá univerzálnu podobu.
Popis v anglickém jazyce * :
It was supposed that emotional intelligence EI influences process of coping with stressful situations in direction of using effective coping routines. We carried out research in which we studied the relation between emotional intelligence and coping in specific situations. The sample consisted of 6th and 7th graders of public elementary school 125 children, 72 girls, 53 boys. EI was measured as an ability with STEU test Situational test of emotional understanding. Coping was measured with PBSS Scale Possibilities of behavior in stressful situations, which contents 6 situations from school and family context and 13 variants of coping behavior in these situations. Results point out that relation between emotional intelligence and coping is determined by specific contextual situations. This means it differentiates in dependency to content of events and situations and it doesn´t have a universal character.
Typ zdroje financování výsledku * : Projekty CEP/Záměry CEZ
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01: RIV/61988987:17250/13:A140197Y

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}