OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra informačních a komunikačních technologií (45080)
Název:
Evaluation of eLearning Courses for Lifelong Learning
Citace
Kapounová, J., Majdák, M. M. a Novosad, M. P. Evaluation of eLearning Courses for Lifelong Learning.
In:
ECEL 2013 Proceedings of the 12th European Conference.
Francie: Academic Conferences and Publishing International Limited, 2013. Academic Conferences and Publishing International Limited, 2013. s. 173-183. ISBN 978-1-909507-82-1.
Podnázev
Rok vydání:
2013
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
11
Strana od:
173
Strana do:
183
Forma vydání:
Tištená verze
Kód ISBN:
978-1-909507-82-1
Kód ISSN:
2048-8637
Název sborníku:
ECEL 2013 Proceedings of the 12th European Conference
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Academic Conferences and Publishing International Limited
Místo vydání:
Francie
Stát vydání:
Sborník vydaný v zahraničí
Název konference:
ECEL 2013
Místo konání konference:
Sophia Antipolis, France
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Celosvětová akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
eLearning course, lifelong learning, secondary vocational school, evaluation tool, evaluation criteria
Popis v původním jazyce:
The article reports on the evaluation results of selected eLearning courses. Evaluated courses were designed for students as well as adults studying at secondary vocational schools. Courses were created by a professional company in cooperation with the secondary school teachers. This article defines and refines criteria for evaluation of eLearning courses. Our criteria are grouped into following sections: information about the course itself - basic and extended, technical aspects, didactic aspects, content aspects, user friendliness, control panels and multimedia, communication and course management. Data for evaluation of each section is gathered through electronic questionnaires. An evaluation tool is then used to evaluate the gathered data. This tool was developed at our department and is available online.
Popis v anglickém jazyce:
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/13:A140192L
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules