OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu
*
:
kapitola v odborné knize (C)
Domácí pracoviště
*
:
Katedra pedagogiky a andragogiky (45120)
Název
*
:
Qualification, Education and Assessment Standards for the Area of Adult Educators
Citace :
Malach, J. Qualification, Education and Assessment Standards for the Area of Adult Educators.
In:
Education of Tomorrow.
First edition. vyd. Sosnowiec: Wyzsza Szkola "Humanitas" in Sosnowiec, 2013. s. 229-256. ISBN 978-83-61991-07-6.
Podnázev :
Rok
*
:
2013
Obor
*
:
Pedagogika a školství
Forma vydání
*
:
Tištená verze
Kód ISBN
*
:
978-83-61991-07-6
Název knihy v originálním jazyce
*
:
Education of Tomorrow
Název edice a číslo svazku
*
:
Neuveden
Místo vydání
*
:
Sosnowiec
Název nakladatele
*
:
Wyzsza Szkola "Humanitas" in Sosnowiec
Označení vydání
(číslo vydání) :
First edition
Vydáno :
v zahraničí
Autor zdrojového dokumentu :
Počet stran
*
:
28
Počet stran knihy
*
:
391
Strana od
*
:
229
Strana do
*
:
256
Počet výtisků knihy
*
:
200
EID :
Klíčová slova anglicky
*
:
qualification standard, education standard, assessment standard, self-assessment standard, standard-based education, adult educator professional competences
Popis v původním jazyce
*
:
The study focuses on the analysis of interdependence of structure, content, and complexity of three examined standard types- qualification standards,adult educator educational standard and self-assessment standrds- and on the identification of common features of examined standards or their possible differences.
Popis v anglickém jazyce
*
:
The study focuses on the analysis of interdependence of structure, content, and complexity of three examined standard types- qualification standards,adult educator educational standard and self-assessment standrds- and on the identification of common features of examined standards or their possible differences.
Typ zdroje financování výsledku
*
:
Specifický výzkum
Seznam projektů :
ID Projektu
Název projektu
Seznam ohlasů :
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/13:A150190C
Complementary Content
${title}
${badge}
${loading}