OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : kapitola v odborné knize (C)
Domácí pracoviště * : Katedra pedagogiky a andragogiky (45120)
Název * : Komparace systémů národního hodnocení žáků a studentů v Polsku, na Slovensku a v Česku v kontextu mezinárodních přístupů
Citace : Malach, J. Komparace systémů národního hodnocení žáků a studentů v Polsku, na Slovensku a v Česku v kontextu mezinárodních přístupů. In: Dziedzictwo kulturowo-historyczne regionu. Pedagogika miedzykulturowa i etnopedagogika w refleksji metodologicznej. Kraków: Akademia Ignatianum w Krakowie, 2012. s. 97-110. ISBN 978-83-7767-182-5.
Podnázev :
Rok * : 2012
Obor * : Pedagogika a školství
Forma vydání * : Tištená verze
Kód ISBN * : 978-83-7767-182-5
Název knihy v originálním jazyce * : Dziedzictwo kulturowo-historyczne regionu. Pedagogika miedzykulturowa i etnopedagogika w refleksji metodologicznej
Název edice a číslo svazku * : Neuveden
Místo vydání * : Kraków
Název nakladatele * : Akademia Ignatianum w Krakowie
Označení vydání
(číslo vydání) :
Vydáno : v zahraničí
Autor zdrojového dokumentu :
Počet stran * : 14
Počet stran knihy * : 237
Strana od * : 97
Strana do * : 110
Počet výtisků knihy * :
EID :
Klíčová slova anglicky * :
Comparison of national pupils and students assessment systems in Poland, Slovakia and the Czech Republic in context of international approaches
Popis v původním jazyce * :
Komparativní studie je zaměřená na porovnání hodnotících procedur vzdělávacích systémů uvedených sousedních států Evropské unie. Po uvedení obecného význam komparativních analýz a hlavních komponent národních systémů hodnocení jsou následně s využitím několika deskriptorů porovnány čtyři jejich vybrané komponenty, a to běžné školní hodnocení žáků, státní části maturitních zkoušek, národní srovnávací zkoušky a mezinárodní výzkumy výsledků vzdělávání. Výsledky studie mohou inspirovat pedagogické, vědecké i decizní autority k dalším výzkumům v uvedené oblasti i k přijímání podložených rozhodnutí ve všech uvedených komponentách národních systémů hodnocení.
Popis v anglickém jazyce * :
The study is focused on comparison of education systems assessment procedures in Poland, Slovakia and the Czech Republic. After the introduction of general purpose of comparative analyses and main components of national systems of assessment there are compared, using couple of descriptors, four main selected components: common school assessment of pupils, state secondary school graduation exams, national comparison exams and international researches of education results. This study may inspire pedagogic, scientific and decision making authorities to further research in this area and may lead also to taking qualified decisions regarding all above mentioned components of national assessment systems.
Typ zdroje financování výsledku * : Specifický výzkum
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01: RIV/61988987:17450/12:A14018UK

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}