OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
stať ve sborníku (D)
Home Department:
Katedra informačních a komunikačních technologií (45080)
Title:
Teaching algorithm in adaptive e-learning
Citace
Czeczotková, B. a Prextová, T. Teaching algorithm in adaptive e-learning.
In:
Teaching algorithm in adaptive e-learning.
Atheny: GUIDE association, 2013. GUIDE association, 2013. s. 1-10. ISBN 9788897772026.
Subtitle
Publication year:
2013
Obor:
Pedagogika a školství
Number of pages:
10
Page from:
1
Page to:
10
Form of publication:
Paměťový nosič
ISBN code:
9788897772026
ISSN code:
Proceedings title:
Teaching algorithm in adaptive e-learning
Proceedings:
Mezinárodní
Publisher name:
GUIDE association
Place of publishing:
Atheny
Country of Publication:
Sborník vydaný v zahraničí
Název konference:
International GUIDE conference
Místo konání konference:
Athens
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků:
Celosvětová akce
WoS code:
EID:
Key words in English:
virtual teacher, teaching methods, teaching style of teacher, algorithm, optimal style of education
Annotation in original language:
Příspěvek pojednává o vyučovacích metodách a vyučovacích stylech učitelů, které lze uplatnit v elektronické podobě vzdělávání. Elektronickou podobou vzdělávání máme na mysli individuální elektronickou výuku, ve které dochází ke sloučení elektronického vzdělávání a individualizace. Tuto elektronickou výuku řídí programový systém pro řízení výuky - virtuální učitel. Podstata virtuálního učitele je následující. Na základě zjištěného individuálního učebního stylu studenta mu virtuální učitel přizpůsobí výuku šitou na míru jeho potřebám. Virtuální učitel obsahuje rozsáhlou databází různých stylů učení, vlastností studentů a metodiky tvorby adaptivních studijních materiálů. Cílem příspěvku je využití vyučovacích metod a vyučovacích stylů učitelů, které virtuální učitel aplikuje při učení se jednotlivého studenta. Učení se touto adaptivní formou výuky stává pro studenta efektivnější a přínosnější.
Annotation in english language:
References
Reference
R01:
RIV/61988987:17450/13:A14018TX
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules