OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště * : Katedra pedagogiky a andragogiky (45120)
Název * : Kríza pedagogiky
Citace : Červenková, I. Kríza pedagogiky: Problémy problémových výukových metod. In: Kríza pedagogiky. Bratislava: UK Bratislava, 2013. UK Bratislava, 2013. s. 185-191. ISBN 978-80-223-3331-3.
Podnázev :
Problémy problémových výukových metod
Rok * : 2013
Obor * : Pedagogika a školství
Počet stran * : 6
Strana od * : 185
Strana do * : 191
Forma vydání * : Elektronická verze
Kód ISBN * : 978-80-223-3331-3
Kód ISSN :
Název sborníku * : Kríza pedagogiky
Sborník : Mezinárodní
Název nakladatele * : UK Bratislava
Místo vydání * : Bratislava
Stát vydání : Sborník vydaný v zahraničí
Název konference : Kríza pedagogiky?
Místo konání konference * : Bratislava
Datum zahájení konference * :
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce * :
Evropská akce
Kód UT WoS :
EID :
Klíčová slova anglicky * :
instruction, teaching, teaching method
Popis v původním jazyce * :
Současná edukační praxe nabízí v oblasti přímé výuky stále častěji možnosti alternativních přístupů k exponovanému učivu a tato skutečnost se projevuje i v trendovém používání inovativních výukových strategií. Příspěvek si klade za cíl popsat a analyzovat některé aktivizující výukové metody, které rozvíjejí kreativitu a tvořivé myšlení žáků. V komparaci s informačně-receptivními metodami bychom pak rádi diskutovali jejich pozitiva a limity při použití ve výuce. Klíčová slova: výuka, vyučování, vyučovací metoda
Popis v anglickém jazyce * :
The contemporary educational practice offers more frequently the possibilities of alternative approaches to prominent curriculum in the sphere of immediate education and this fact is showed also in the trendy using of innovative educational strategies. The aim of the contribution is to describe and analyse some stimulating educational methods that develop creativity and creative thinking of the students. In comparison with informative-receptive methods we would like to have a discussion on their positives and limits in the process of their using during education.
Typ zdroje financování výsledku * : Jiné veřejné zdroje
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01: RIV/61988987:17450/13:A15018PE

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}