OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
Domácí pracoviště * : Katedra pedagogiky a andragogiky (45120)
Název * : Problémy problémových výukových metod
Citace : Červenková, I. Problémy problémových výukových metod. In: Kríza pedagogiky?. Bratislava: Katedra pedagogiky a sociálnej pedagogiky Univerzity Komenského v Bratislave. 2012.
Podnázev :
Rok : 2012
Obor : Pedagogika a školství
Místo konání : Bratislava
Stát konání akce : Slovenská republika
Název akce : Kríza pedagogiky?
Datum od :
Datum do :
Druh prezentace : Přednáška
Instituce : Katedra pedagogiky a sociálnej pedagogiky Univerzity Komenského v Bratislave
Klíčová slova anglicky :
instruction, teaching, teaching method
Popis v původním jazyce :
Současná edukační praxe nabízí v oblasti přímé výuky stále častěji možnosti alternativních přístupů k exponovanému učivu a tato skutečnost se projevuje i v trendovém používání inovativních výukových strategií. Příspěvek si klade za cíl popsat a analyzovat některé aktivizující výukové metody, které rozvíjejí kreativitu a tvořivé myšlení žáků. V komparaci s informačně-receptivními metodami bychom pak rádi diskutovali jejich pozitiva a limity při použití ve výuce.
Popis v anglickém jazyce :
The contemporary educational practice offers more frequently the possibilities of alternative approaches to prominent curriculum in the sphere of immediate education and this fact is showed also in the trendy using of innovative educational strategies. The aim of the contribution is to describe and analyse some stimulating educational methods that develop creativity and creative thinking of the students. In comparison with informative-receptive methods we would like to have a discussion on their positives and limits in the process of their using during education.
Typ zdroje financování výsledku : Projekty CEP/Záměry CEZ
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01:

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}