OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
stať ve sborníku (D)
Home Department:
Katedra hudební výchovy (45010)
Title:
Vybrané aspekty hudebnosti dětí v předškolním zařízení Církevní základní škola a mateřská škola Přemysla Pittra Ostrava
Citace
Ševčíková, V. Vybrané aspekty hudebnosti dětí v předškolním zařízení Církevní základní škola a mateřská škola Přemysla Pittra Ostrava.
In:
Aktuální otázky současné hudebněvýchovné teorie a praxe VIII.: Aktuální otázky současné hudebněvýchovné teorie a praxe VIII 2013 Ústí nad Labem.
Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně, 2013. s. 145-154. ISBN 978-80-7414-613-8.
Subtitle
Publication year:
2013
Obor:
Pedagogika a školství
Number of pages:
10
Page from:
145
Page to:
154
Form of publication:
Elektronická verze
ISBN code:
978-80-7414-613-8
ISSN code:
Proceedings title:
Aktuální otázky současné hudebněvýchovné teorie a praxe VIII.
Proceedings:
Mezinárodní
Publisher name:
Univerzita Jana Evangelisty Purkyně
Place of publishing:
Ústí nad Labem
Country of Publication:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Aktuální otázky současné hudebněvýchovné teorie a praxe VIII.
Conference venue:
Ústí nad Labem
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků:
Evropská akce
WoS code:
EID:
Key words in English:
Annotation in original language:
Studie prezentuje výsledky bakalářské práce, která byla zaměřena na empirické šetření vybraných aspektů hudebnosti dětí předškolního věku - žáků Církevní základní a mateřské školy Přemysla Pittra Ostrava. Diagnostikováno bylo deset dětí se speciálními vzdělávacími potřebami (jde o romské děti ze sociálně znevýhodněného prostředí) ve věku čtyř až sedmi let. Ke zjišťování zvolených parametrů byly použity dvě výzkumné metody - nestandardizovaná kvalitativní testace (včetně zkoušky pěvecko-reprodukční činnosti) a řízený rozhovor. Výsledky šetření jsou podpořeny o závěry vyplynuvší z dlouhodobých observací a z praktických pedagogických zkušeností z prostředí tzv. etnické či komunitní školy.
Annotation in english language:
This essay presents the results of bachelor´s thesis, which was focused on the empirical research of some aspects of musicality of preschoolers - the pupils of Church primary and nursery school of Přemysl Pittr Ostrava. There were diagnosed ten children with special educational needs (the Roma children from socially disadvantaged environment) at the age between four and seven years. There were two methods used to find out the tested parameters - non standardized qualitative testing (including the test of singing and reproducing activity) and guided interview. The results of the research are supported by the conclusions resulting from long-term observations and practical educational experiences from the environment of the ethnic and community school.
References
Reference
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules